معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال بیش از 750 هزار گردشگر از اماکن تاریخی تحت مدیریت این اداره کل بازدید کرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا مرادی‌بیستونی به مناسبت روز جهانی گردشگری گفت: استان کرمانشاه، ظرفیت‌های بالایی در زمینه جذب گردشگر دارد، در این زمینه در فضای مجازی و سایت‌های مختلف به معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان پرداخته‌ایم.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه انتشار تصاویر سه‌ بعدی و 360 درجه‌ای به‌صورت آنلاین از جاذبه‌های گردشگری جزو استان‌های پیشرو در کشور است.

مرادی بیستونی، از وجود روستاهای متعدد هدف گردشگری به‌عنوان پتانسیل‌های گردشگری طبیعی یاد کرد و همچنین بر استفاده از ظرفیت «بوم‌گردی» در مناطق مختلف استان به‌دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی بکر تأکید نمود و گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی و طبیعت‌گردی تسهیلات با کارمزد 4 درصدی برای این اقامتگاه‌ها در نظر گرفته است.

وی در مورد چالش و تهدید روبه‌زوال رفتن برخی از جاذبه‌های طبیعی استان همچون سراب‌ها، تالاب‌ها، گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مسئول حفاظت از این آثار نیست.




انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کرمانشاه ، انتشار ، تصاویر ، سه ، بعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.