نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: احیا سبک زندگی اسلامی و ایرانی برای تقویت محبت اعضای خانواده نیاز است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان‏‌، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد‏،  در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: خانواده بنیادی مهم و اساسی است که نباید نسبت به آن غفلت کرد.
وی افزود: محبت و صداقت در زندگی بسیار مهم است ودر حفظ و بقا این نهاد موثر است و اگر محبت به دلایل مختلف از خانواده ها دور شود نتایجی مانند افزایش طلاق و ناهنجاری های اجتماعی را به بار می آورد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان کرد: احیا سبک زندگی اسلامی و ایرانی برای تقویت محبت اعضای خانواده نیاز است و خانواده ها باید نسبت به آن توجه داشته باشند و خود مشغول مسائل غیر زندگی و فضاهای مجازی نکنند.
وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: عزت ائمه معصومین (ع) را با کارهای احساسی از بین نبریم و مداحان و سخنران ها با احساسات مردم بازی نکنند.
ایت الله طباطبایی نژاد گفت: محتوای سخنرانی منبری ها و اشعار شاعران باید در شان ائمه باشد و از مطالب از محتوای خوبی برخوردار باشد.  


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.