امام جمعه موقت سنندج گفت:نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم بوده و بخش قابل توجهی از امنیت پایدار کشور نتیجه ایثار و از جان گذشتگی آنان و سایر نیروهای نظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ماموستا سید محمدسعید حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، ضمن تبریک به مناسبت عید غدیرخم به تمام مسلمانان جهان، با اعلام این مطلب افزود: وی به نقش مردم در برقراری امنیت و همچنین مقابله با جرائم اشاره کرد و گفت: هر کدام از افراد جامعه باید با رعایت قوانین و مقررات و حفظ مال خود کمک‌رسان نیروهای انتظامی باشند.

وی گفت:همکاری مردم با نیروی انتظامی از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند بستری مناسب برای تحقق اهداف و رسالت‌های آنان باشد.
وی توجه بیش از پیش نیروی انتظامی به مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را ضروری خواند و گفت: نباید اجازه داد که قبرستان‌ها به محل امنی برای حضور معتادان تبدیل شود. امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر مشارکت همگانی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه تاکید کرد و گفت: نعمت امنیت جزو بالاترین نعمات بوده و باید همواره از این موهبت الهی محافظت کنیم.

 امام جمعه موقت سنندج در ادامه گفت:حادثه‌ای که در حج تمتع امسال در حرمین شریفین اتفاق افتاد و موجب جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از مسلمانان شد برای همه امت اسلامی تلخ و فراموش نشدنی است.
وی گفت: برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه دلخراشی در سال‌های آینده باید تدابیر لازم اندیشیده شود و خواست همه مسلمانان پیگیری جدی این مهم از سوی مسئولان امر است.

حسینی خاطرنشان کرد: کاهش نزولات آسمانی، خشکی زمین، گسترش فساد، زنا، رباخواری و غیره از نشانه‌هایی است که پیامبر مکرم اسلام به عنوان نشانه قیامت برشمردند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: اگر امروز در دنیا شاهد وقوع بسیاری از این نشانه‌ها هستیم به دلیل بی‌توجهی ما انسان‌ها به ارزش‌ها است و همین بی‌توجهی‌ها بستر گسترش ضد ارزش‌ها را فراهم می‌سازد.
حسینی گفت: همه مسلمانان باید رسالت خود را در حفظ ارزش‌های اسلامی ادا تا پایه‌های این دین الهی همواره محکم و دشمنان بر ما تسلط پیدا نکنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.