امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در یادداشتی که برای خبرآنلاین نوشت، از شایعات اخیر درباره کارش سخن گفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ متن این یادداشت در ادامه می آید؛ به عنوان يك خدمتگزار كوچك در نظام معظم ورزش كشور و در تعامل با مديران مدبر و كارآمد اين تشكيلات چنين دريافته ام كه از هرگونه رخداد و پيشامد ، عبرتي آموخته و عليرغم مثبت و منفي بودن آن رخدادها ، درسي فرا بگيرم به گونه اى كه در پيشبرد امور، راهگشا و راهنمايم باشند. به هر حال قريب ٣٠ سال است كه در جامعه ورزش ميهنم مشغول خدمت مي باشم . چه در قالب بازيكن ، وچه در قالب مامور و كارمند و مدير و سرپرست . بنابراين اعم از واحدهاى صفي و ستادى ، ديرزمانيست كه به هر شكلي در پي خدمت به مردم فهيم و ورزشدوست كشورم هستم . اين مايه افتخار و مباهات من است كه هرگز كم فروشي نكرده ، در پي حاشيه و مسائل فراورزشي نبوده و با تمامي توان سر به كار خود داشته ام . بي هيچ شك و شائبه اى ، كم و كاستي هاى بسيارى دارم كه پيوسته تلاش مي كنم با تلمذ در محضر اساتيد ، پيشكسوتان ، مديران و مهم تر از همه تجربه و عمل به رفع و رجوع آنها بپردازم . 
در بازگشت از مسابقات جام جهاني ژاپن و روزهاى پس از آن ، فضاى ورزش واليبال دستخوش تنش و رخدادهايي گرديد كه به اعتقاد شخص من ، بسيار طبيعي و اجتناب ناپذير است. به هرحال تيم نتيجه مورد نظر را نگرفته و نقد و بررسي ، حق منتقدان و دلسوزان مي باشد .قويا اعتقاد دارم كه وقايعي از اين دست ، هرازچند گاهي براى هر مدير و سرپرستي ،بس مفيد و درخور فايده خواهد بود . چه ، آدمي را به خود مي آورد ، جايگاهش را يادآور مي شود ، و هركسي را به نوعي خانه تكاني در روش ها و شيوه ها و برخوردها و ارتباطات وامي دارد . 
چنين آموخته ايم كه قدر شناسي از قدرشناسان يك رسم ديرينه و سنتي مكتبي و ديني است . لذا ، به مصداق " من لم يشكر المخلوق لم يشكرالخالق " وظيفه مي دانم از همه دست اندركاران ، و دوستداران ورزش ،به خصوص ورزش واليبال كه در اين چند روز ارائه طريق كرده و مستقيم و غيرمستقيم گوشزدهايي داشتند ، تشكر كنم . بودند كساني كه پهلوان منشانه از سرپرست بسكتبالي واليبال ! حمايت كردند ، مصلحت انديشي نكرده و پندارشان را روشن و واضح ، آشكار ساختند . انان به شايعات بي پايه و اساس توجهي نكردند و اين درخور تقدير هست.نقدهايي نيز داشتند كه آنها را به جان دل مي پذيرم .
از رسانه ها به طور كلي، اعم از روزنامه ها و سايت ها و خبرگزارى ها به جهت اعتمادى كه نشان دادند و جانب حق را گرفته و بيطرفانه ، هرآنچه رخ داده بود را منعكس ساختند ، و جداً در پي تنش زدايي و نه تنش زايي بودند ، بسيار بسيار سپاسگزارم . نه امروز كه در طول اين ده سال حضورم در تيم ملي ،پيوسته از حمايت هاى زحمتكشان رسانه اى برخوردار بوده ايم ، هم من و هم تمام واليبالي ها ، اين حمايت ها را فراموش نخواهيم كرد .
از همكارانم در فدراسيون واليبال به خصوص رياست محترم آن جداگانه تشكر كرده و حسن ظن ايشان را ، قدر مي شناسم . بي ترديد چنين توجهي از بالاترين مدير واليبال كشور از سويي مسئوليتم را سنگين تر و از سوى ديگر همه بچه هاى تيم ملي را در انجام وظايف شان راسخ تر خواهد كرد .
بسيارى از همكاران در وزارت ورزش ، به اشكال مختلف حمايت خود را نشان دادند . ضمن تشكر از آنها ، توجهات شخص وزير محترم ورزش و جوانان را به واليبال ارج مي نهيم و وعده مي دهيم كه با تمامي توان از بروز هرگونه حاشيه در تيم ملي جلوگيرى كرده و بيشترين تلاش را در انجام امور ، خواهيم كرد . 
از كج انديشان ، بدخواهان و غرض ورزان و شايعه سازان نيز به نوبه خودم ممنون و سپاسگزارم . آنان به مصداق " عدو شود سبب خير ...." ناخواسته مرا در مواجهه با چنان چالشي قرار مي دهند كه بدانم و بفهمم اين پست ها و جايگاه هاى ادارى ، به احدالناسي وفا نكرده است . لباس مديريت هرچقدر هم فاخر باشد به تن و بدن كسي نچسبيده و نخواهد چسبيد . من به خوبي مي دانم به تكه كاغذى آمده ام و به تكه كاغذى خواهم رفت . چنانكه كل زندگي نيز همين داستان است . به برگ تائيد پزشك اطفال مي آئيم و به برگ تائيد پزشك قانوني روانه مي شويم.
مايلم تاكيد و تكرار كنم ،بحث و فحص در متن و حاشيه يك تيم ملي ،امرى كاملا طبيعي و پسنديده است . ابطال ماموريت من و بازگشتم به وزارتخانه كه يك امر روزمره و حق طبيعي و واضح مديران است . گمان مي كنم چنين دستوراتي پيوسته در سازمانها رخ مي دهد و رسانه اى شدن آنها درست نيست . به هرحال هرگاه چنين دستورى باشد بي گمان اطاعت خواهد شد.
اعلام ميدارم همچون گذشته در جهت رشد و توسعه ورزش واليبال تلاش خواهم كرد . اعتلاى واليبال اولويت همه بچه هاى تيم ملي است . وعده مي دهم كه آرامش به بهترين شكلي در تيم ملي حاكم خواهد شد و يكدل و يك صدا به سوى اهداف مكتوب ورزش واليبال حركت خواهيم كرد .
خداى بزرگ را شاكرم . اگر آزموني بود ، گويا سربلند بيرون آمده ام . سبب چه ميتواند باشد جز " هذا من فضل ربي ". ما مجددا كار خودمان را خواهيم كرد . با همه توان . دلگرم به همين حمايت ها هستيم . آنها را از ما دريغ نكنيد . بخصوص در سفرها و تورنمنت ها . هر نوشته ، مطلب و هر ترغيب و تشويق شما ،حتي در گوشه اى از يك روزنامه ، به ما بال و پر مي دهد . آن را از ما دريغ نكنيد . ياحق.



منبع: خبرانلاین 



انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.