بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی رضوان امروز با حضور معاون هنری اداره ارشاد و فرهنگ خراسان رضوی و جمعی از مسئولان و هنرمندان در جبل النور کوهسنگی آغاز شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، دبیر اجرایی جشنواره تاتر رضوان گفت : در این جشنواره 16 گروه نمایشی از مشهد وشهرستانهای خراسان رضوی در دو سالن خصوصی شمایل و ارجمند و دو سالن تماشاحانه بهار و سالن اصلی تاتر شهر با هم رقابت می کنند.

کیوان صباغ با اشاره به برنامه های روز اول جشنواره گفت : تاتر «اتاق انتظار» به کارگردانی مهیار غازی و علی احمدی در سالن شمایل و «آن سه نفر» به کارگردانی مهتاب جامعی در تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند به نمایش در می آیند.

وی افزود :بر اساس برنامه های ستاد جشنواره ، امروز در تماشاخانه بهار، تئاتر «شرم و دغدغه» به نویسندگی و کارگردانی سیدجواد اشکذری ودر سالن اصلی تئاتر شهر «قلاده طلا برای یک سگ خانگی» به کارگردانی مجید بهنامیفر از سبزوار اجرا خواهد شد.

صباغ در مورد نحوه توزیع سالن ها به گروه ها گفت: امسال هیچ کدام از تئاترهای مشهد در سالن اصلی شهر اجرا نمی شوند و تئاترهای شهرستانی در سالن اصلی به روی صحنه می روند.

گفتنی است: اهالی جشنواره تئاتر رضوان صبح امروز با حضور در منزل قاری بین المللی قرآن حاجی حسنی کارگر ضمن تسلیت به خانواده ایشان ،آمادگی خود را برای ساختن برنامه ای با محوریت این قاری بین المللی اعلام کردند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی رضوان که از امروز آغاز شده تا 20 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.