وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : روستاهای بالای 30 خانوار که فاقد اینترنت هستند تا پایان امسال از خدمات اینترنت برخوردار بهره مند می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، واعظی درجلسه شورای اداری تربت جام افزود: وضعیت اینترنت در روستاها نامناسب است وسعی ما این است تا پایان امسال روستاهای بالای 15 و 30 خانوار از این خدمات بهرمند شوند.

وی اولویت اول دولت را حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان دانست وگفت :حل مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان جز اولویت های دولت است زیرا که یک جوان بیکار آسیب های زیادی به خود و جامعه نیز وارد می کند که باید با همدلی و وحدت حل کنیم .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بااشاره به ادامه عملیات اجرایی پروژه های عمرانی کشور افزود: با همه محدودیت ها در بخش های مختلف قدم های خوبی دولت برداشته است و پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در این دولت به اتمام خواهد رسید.

واعظی با اشاره به تشکیل کمیته بررسی مشکلات در دولت گفت : کمیته بررسی مشکلات در دولت تشکیل شده و اولویت آن با مناطقی است که کمتر توسعه یافته است ، شامل مناطق مرزی و محروم و روستاها می باشد که توجه نشده است.

وی با اشاره به وحدت مردم شیعه و سنی در این منطقه خاطر نشان کرد: وحدت مردم شیعه و سنی تربت جام می تواند برای سایر کشور الگو باشد که در کنار هم با تعامل ، نسجام ، وحدت و یک دلی زندگی می کنند و اسلام نیز از ما همین را می خواهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بااشاره پروژه خط ریلی تربت جام دوغارون گفت : برای دولت داشتن خط ریلی سراسری که مردم بتوانند با امنیت خاطر تردد کنند و تولیدات خود را منتقل نمایند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

واعظی در بااشاره به درخواست مدیران شهرستان مبنی بر چاپ تمبر شیخ احمدجامی گفت : تمبر شیخ احمد جامی بزودی تدوین و طی مراسم خاصی رونمایی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قبل از شرکت در جلسه شورای اداری با حضور بر مزار شهیدان گمنام و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کرد و به ادامه راه امام (ره) و شهیدان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

در این جلسه فرماندار تربت جام با تشریح وضعیت سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی تربت جام گفت : مردم شیعه و سنی با وحدت و همدلی زندگی مسالمت آمیزدارند که این شهرستان به عنوان پایتخت وحدت در سطح کشور معرفی شده است.

علی رستمی افزود : در حوزه اقتصادی و کشاورزی و دامی تربت جام رتبه های اول تا چهارم استان را دارد.

نماینده مردم تربت جام ، تایباد و باخرز هم دراین جلسه با طرح مشکلات ارتباطی این مناطق گفت : وضعیت پوشش ارتباطات در شهرستان های تربت جام ، تایباد و باخرز مانسب نیست و مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

اسداللهی افزود : مردم روستاها برای انجام کارهای اینترنتی با کلی هزینه باید به شهر بیایند تا مشکلشان بر طرف شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.