یزد؛

انعقاد تفاهم نامه بین بهزیستی و نیروی انتظامی یزد

بهزیستی و نیروی انتظامی استان یزد تفاهم نامه همکاری در زمینه شناسایی عوامل اسیب زا و ارایه راهکارها و پیشنهادات علمی و تخصصی به منظور پیشگیری، کاهش، مهار و کنترل آسیبها و جرایم استان منعقد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی یزد،هدف از امضاء این تفاهم نامه مهار و کاهش جرایم و اسیبهای اجتماعی استان، شناخت بستر ها و زمینه های اجتماعی  و فرهنگی اسیبها و ارتقای احساس امنیت در جامعه، ارتقای سطح اعتماد عمومی در راستای تعامل پلیس با نهاد های خدماتی و حمایتی  است.  

بر اساس این تفاهم نامه تربیت مربی، تهیه و تامین محتوای آموزشی، تامین مربی و کارشناس برای کار گاههای آموزشی و ترغیب سمن های مردم نهاد  در جهت همکاری با نیروی انتظامی استان بر عهده سازمان بهزیستی نهاده شد. 

همچنین هماهنگی جهت بر گزاری کار گاهای اموزشی، تامین مکان و مخاطبین کارگاهها، ارایه آموزشهای لازم پیشگیرانه به کودکان  و خانواده آنها در مهد های کودک و تعامل مناسب با سمن های معرفی شده از سازمان بهزیستی و همکاری به موقع با کارشناسان سازمان بهزیستی از تعهدات نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.