معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر استان امسال در طرح تابستانه به 59 هزار و 216 نفر حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن مصفا افزود: طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر استان با همکاری پلیس راه و اورژانس از 25 خرداد آغاز شد و تا هفتم مهر ادامه داشت.

وی ادامه داد: در این مدت نیروهای عملیاتی این جمعیت به 196 حادثه شامل 139 مورد جاده ای، 19 مورد توفان گرد و خاک، 16 مورد خدمات حضوری، پنج مورد دریایی و ساحلی، پنج مورد سیل و آبگرفتگی، پنج مورد کوهستان، چهار مورد شهری، یک مورد ریزش آوار، یک مورد آتش سوزی و یک مورد صنعتی و کارگاهی امداد رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت نیروهای هلال احمر استان به 59 هزار و 216 نفر حادثه دیده امداد رسانی کردند گفت: همچنین در این مدت مجموع کل نجات یافتگان 336 نفر بود که 126 نفر به مراکز درمانی منتقل و 212 نفر سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توزیع هفت هزار و 253 سبد غذایی بین مردم توفان زده شمال استان از دیگر فعالیتهای نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در مدت یادشده بوده است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.