پس از کسب مدال برنز در المپیک نظامیان جهان:

اطری:باید ملی پوش وزن نخست شوم

دارنده مدال برنز رقابت های کشتی آزاد المپیک نظامیان جهان گفت:برای افتخار آفرینی در میادین بزرگ جهانی و المپیک باید با همه توان تلاش کنم تا به دوبنده تیم ملی در وزن 57 کیلو گرم برسم.

رضا اطری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب مدالش در رقابت های نظامیان جهان اظهار داشت:در مسابقات المپیک نظامیان کشتی گیران بسیار خوبی به میدان آمدند به خصوص روس ها که در این رقابت ها از بهترین ترکیب خود استفاده کردند،باور کنید سطح این تورنمنت در حد یک رقابت جهانی بود.
وی با اشاره به کسب مدال برنزش در این رقابت های تصریح کرد:در رقابت های دور اول و دوم حریفان آمریکایی و مغول را شکست دادم اما در نیمه نهایی مقابل کشتی گیر کشور میزبان با بد شانسی محض نتیجه را 4 بر 2 واگذار کردم و به رده بندی رسیدم در این رقابت نیز آزادکار ارمنی را از پیش رو برداشتم تا صاحب مدال برنز این رقابت ها شوم.
 
اطری تاکید کرد:با موفقیت در المپیک نظامیان انگیزه بسیار بالایی دارم تا در رقابت های جهانی و المپیک برای کشورم افتخار آفرینی کنم به همین دلیل نیز پس از بازگشت به ایران با برنامه ریزی که دارم تمریناتم را با جدیت بسیار زیادی برای رسیدن به هدفی که در ذهن دارم دنبال خواهم کرد.
 
آزادکار وزن 57 کیلو گرم کشورمان درباره این که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان حریف سرسختی چون حسن رحیمی  را پیش رو دارد گفت:به طور حتم حسن رحیمی یکی از بهترین کشتی گیران وزن نخست در جهان است اما بعد از المپیک برزیل نیاز است یک نفر جایگزین این کشتی گیر شایسته کشورمان شود و با توجه به این که من به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شدم  برنامه ام برای بعد از المپیک است و این توانمندی را در خودم می بینم که بتوانم نفر اول وزن 57 کیلو گرم شوم تا در میادین بزرگ همچون رحیمی افتخار آفرینی کنم.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار