جشن ازدواج نوعروسان بسیجی کاشانی در باغ پرندگان قمصر، پایتخت گل و گلاب ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: مراسم جشن ازدواج 50 زوج بسیجی از حوزه یکم خواهران ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که در سال 94 با یکدیگر پیمان بسته اند، شامگاه امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در باغ پرندگان اجرا می شود.

مهدی نادعلی، تکریم خانواده، برگزاری جشن های ساده و بی آلایش در استواری زندگی و پیمان زناشویی را از اهداف این جشن برشمرد و اظهار داشت: اجرای تواشیح، مولود خوانی، نمایش، سخنرانی و برگزاری مسابقه از ویژه برنامه های پیش بینی شده در جشن نوعروسان است.

وی برگزاری این جشن را با همکاری حوزه یکم خواهران، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآورشد و گفت:تبیین فرهنگ ازدواج آسان، ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و همدلی و همزبانی در مساعدت و حمایت از جوانان برای تشکیل زندگی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم ازدواج جمعی است.

به گفته وی، سادگی و صمیمیت، همدلی و همزبانی و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی به همت نهادها، ارگان ها و دستگاه های اجرایی علاوه بر اینکه گامی درراستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری است حوزه مبانی ارزشی و ترویج آن در جامعه را نیز تقویت و مستحکم می کند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: جشن ، ازدواج ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.