سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کاندیداهای بالقوه جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شدند.

اسامی کاندیداهای بالقوه حزب موتلفه معرفی شد
سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فضای انتخاباتی موجود در کشور اظهار داشت: در سال‌های گذشته، بحث‌های مرتبط با شورای هماهنگی، فرمول‌های 6+5 و بررسی صلاحیت کاندیداها در استان‌ها و شهرستان‌ها در مقایسه با این دوره دیرتر آغاز شده بود. 
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر، ستادها و کمیته‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری فعال هستند و اسامی کاندیداهای بالقوه دریافت و همچنین در ارتباط با شورای هماهنگی اصولگرایان اقداماتی انجام شده است. 
 
سجادی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تا اواخر مهرماه گفت: از نظر تقویمی، فضای انتخاباتی کشور در مقایسه با دوره‌های گذشته، عقب نیست. 
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری بیان کرد: فعالیت‌های اولیه در جهت انتخابات آتی مجلس در تشکل‌هایی مانند جبهه پیروان و تشکل‌های اصولگرای دیگر انجام شده و فقط جنبه بیرونی پیدا نکرده است. 
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های زیربنایی در راستای مباحث انتخاباتی انجام شده است، افزود: این فعالیت‌ها به تدریج از حالت درونی خارج می‌شود و جنبه عملیاتی پیدا خواهد کرد. 
 
سجادی در بخش دیگری از اظهاراتش و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی‌نژاد توان ائتلاف با اصولگرایان را دارد، گفت: حرکت‌های احمدی‌نژاد مبهم و پیش‌بینی آن سخت است. 

وی ادامه داد: موضوعی که اطلاعات دقیقی در ارتباط با آن وجود نداشته باشد، امکان تحلیلش هم وجود نخواهد داشت به همین خاطر، با احمدی‌نژاد بحث خاصی نداریم. 
 
 
انتهای پیام/ 
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار