اگر بیمه‌ها توان سرویس دادن به پزشکان و افراد عادی را نداشته باشند اصلا قابل توجیه نیست که بیمه مکمل این کار را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ محمد رازی عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران در جمع خبرنگاران در بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران گفت: متاسفانه در کشور ما از پوشش بیمه ای استفاده ابزاری می‌شود.

با توجه به انواع مختلف بیمه‌ها مانند بیمه خدمات درمانی وبیمه تامین اجتماعی و غیره که اینها یک جامعیت کلی در بیمارستان‌های دولتی دارند حتی در همان بیمارستان‌های دولتی تعرفه شان انقدر پایین است که مجبور به قرار داد بستن هستند و کسانی که مشمول این بیمه می‌شوند ادامه خدمات بسیار پایین بیمه‌ای را باعنوان بیمه مکمل مونتاژ می‌کنند. 

وی افزود: اگر بیمه‌ها توان سرویس دادن به پزشکان و افراد عادی را نداشته باشند اصلا قابل توجیه نیست که بیمه مکمل این کار را انجام دهد. به طور مثال برای مخارج یک درمان یا یک جراحی که ممکن است 15 میلیون هزینه شده باشد بیمه‌ها 5 میلیون تومان پرداخت می‌کنند و همیشه عقب هستند .

محمد رازی رئیس عضو انجمن جراحی زانو و انستیتو ورزشی ایران بیان کرد: یک موضوع بسیار کلیدی درباره بیمه‌ها این است که پزشکان را مجبور به بستن قرار داد می‌کنند و با پزشکان به تفاهم می رسند و اگر پزشکی بخواهد مریضی را در یک بیمارستان خصوصی ببرد مجبور است با بیمه کار کند که بعضی پزشکان این امر را به نفع خود نمی‌دانند و در ارائه خدمات دچار شک می‌‌شوند. 

وی ادامه داد: یک موضوع مهم دیگر این است که به بسیاری از بیمه‌ها یکسال بعد از عمل جراحی پول پزشک را می‌دهند  و در طی یک سال آن پول عمل جراحی را در بعد تجاری و مسائل اقتصادی خود کار می‌کند به همین دلیل پول کم می‌آورند و هزینه بیمارستان‌ها و پزشکان دیر می‌دهند. 

وی خاطر نشان کرد: دیر پرداخت کردن هزینه بیمارستان‌ها و پزشکان آنها را مجبور می‌کند که کار نکنند یا مبلغی را از بیماران دریافت کنند. که این علت مسائلی است که امروزه تحت اثر بیمه‌ها و نرخ تعرفه‌ها به وجود آمده است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پول ، سود ، تجارت ، جراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۱۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
بدانیم بیمه های دولتی باعامه مردم بصورت مستقیم کارکنندراهگشا میشود
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۱۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
بدانیم بیمه های دولتی باعامه مردم بصورت مستقیم کارکنندراهگشا میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
VIP !!!! شنيدين ؟ بيمه مديران اداره ها و... VIP شده ، يعني هزينه ها بدون سقف از سوي بيمه ها به مديران پرداخت مي شه ولي بيچاره پايين دستي ها ....
آخرین اخبار