سردار جزایری در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی اظهار داشت: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی از تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جزایری در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی اظهار داشت: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی از تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح در کشور وجود ندارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته و لذا در راستای تامین امنیت ملی خود و دوستانمان باید بر قدرت نظامی خود بیفزاییم. این امر مهم تحت تاثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تحت القائات بعضی گزارشات دنباله‌های جریان فتنه و تصاویر مانکن‌های کنار خیابانی آرزوهای برباد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله دارند.

وی افزود: هر کجای برجام قدرت دفاعی کشور را تحت تاثیر قرار دهد، غیرقابل اجرا خواهد بود و این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

جزایری تاکید کرد: برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم.

وی در پایان در مورد رزمایش‌های نیروهای مسلح نیز گفت: به زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد.

منبع: مهر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین یاقوتی
۱۵:۵۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
پاینده و سرافراز باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
به امید ایرانی مقتدر و سربلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
باسلام جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد جواب دندان شکنی به مزدورهای عربی خواهد داد پس ادعای چیزی رونکن که حتی توخواب هم نمی‌بینن...
Iran (Islamic Republic of)
ebram
۱۳:۴۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
از رهبر عزیزم خواهش میکنم جواب دندانشکنی به مزدوران آل سعود بدهد
آخرین اخبار