معاون وظیفه عمومی استان کرمان گفت: مبالغ خرید خدمت سربازی تاکنون هیچ تغییری نکرده است و از مردم می خواهیم از دامنه زدن به شایعه تغییر خرید خدمت پایان دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ محمود پارسا در حاشیه ی بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان از کرمان ؛ سرهنگ محمود پارسا در حاشیه ی بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان به مبالغ خرید سربازی برای هشت سال غیبت از خدمت سربازی اشاره کرد و افزود: این مبالغ هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: دارندگان مدارک تحصیلی زیردیپلم 10 میلیون تومان ، دیپلم 15 میلیون تومان و به همین روال به تناسب هر مدرک تحصیلی 5 میلیون تومان افزایش می یابد.

معاون وظیفه عمومی ناجا، به پایان مرحله اول بحث خرید خدمت اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آینده مهلت مرحله اول پایان می پذیرد و متقاضیان خرید خدمت در مرحله اول موظف به پرداخت جریمه ها تا پایان این مهلت هستند.

وی با اشاره به باقیمانده افرادی که متقاضی خرید سربازی هستند گفت:این افراد می توانند تا پایان سال، در قالب مرحله دوم طرح خرید سربازی با مراجعه به مراکز 10+ اقدام به انجام مراحل اداری کنند.

یادآور می شود: سرهنگ محمود پارسا ، معاون وظیفه عمومی استان کرمان، به مناسبت هفته ناجا از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید و انتشار اخبار قرار گرفت.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: خرید ، خدمت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
سلام پس چرا ثبت نام طرح دوم خرید سربازى بالا هشت سال افراد جا مونده از ثبت نام شروع نمیکنید عده اى زیادی بلاتکلیف