نماینده مردم مشهد و کلات گفت: از رئیس جمهورمی‌خواهیم که نسبت به منتقدین هم با همین سبک و شیوه‌ای که با آل‌سعود صحبت کردند ابتدا با زبان عاطفی، بعد دیپلماسی و بعد اقتدار صحبت کند.

رئیس‌جمهور با منتقدین هم با زبان عاطفی صحبت کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات جلسه علنی امروز (یکشنبه 12 مهر ماه) در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: غم ناشی از فاجعه منا زمانی برطرف می‌شود که امت اسلام حج آینده را بدون آل سعود برگزار کنند.

وی با اشاره به گزارش کمیسیون ویژه برجام افزود: سند ملی و یک سند در جهت وفاق ملت ایران با گردن برافراشته پیش خداوند تبارک و تعالی بود و همه اجزای نظام از جمله دولت، مجلس و نخبگان از تمام ظرفیت خود در این قضیه استفاده کردند.

کریمی‌قدوسی با اشاره به اینکه برای ادامه بررسی‌ها در جریان طرح برجام باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود تصریح کرد: تمام نگرانی‌هایی که در گزارش ویژه آمده است باید در این طرح بیان و تدبیر شود؛ ضمانت اجرا از طرف مقابل بسیار قوی و انقلابی گرفته شود و با توجه به بی‌توجهی‌های دولت در رعایت خطوط قرمز در طول این دو سال باید این طرح با قاطعیت بیشتری دولت را موظف به قانون کند همچنین این طرح براساس کار ویژه‌ای کمیسیون ویژه برجام انجام داد و بر امور کلی و جزئی مسلط است باید در کمیسیون ویژه مطرح شود.

وی همچنین ادامه داد: در این مدت ملت بزرگ ایران، نخبگان و تمام کسانی که ظرفیت ملی داشتند برای حمایت از دستاوردهای ملت ایران در مذاکرات به صحنه آوردند؛ حضور دانشجویان، طلاب، تحصن، راهپیمایی‌ها، تجمعات و همایش‌ها یک برگ زرینی در انقلاب اسلامی در این نقطه عطف است.

نماینده مردم مشهد و کلات اظهار داشت: رئیس جمهور روز گذشته در برابر آل‌سعود جمله خوبی را عنوان کردند که ما در برابر آل‌سعود ابتدا با زبان عاطفی صحبت کرده و بعد با زبان دیپلماسی حرف می‌زنیم اما اگر جواب نداد با زبان اقتدار حرف خواهیم زد، خواهش ما از رئیس جمهور این است که در ادامه نسبت به منتقدین هم با همین سبک و شیوه‌ای که با آل‌سعود صحبت کردند ابتدا با زبان عاطفی، بعد دیپلماسی و بعد اقتدار صحبت کند.

وی گفت: متاسفانه روز گذشته در مسجد اعظم قم که مردم طلاب انقلابی و خانواده شهدا تحصن کرده بودند با دستور شورای عالی امنیت ملی پلیس وارد مسجد که مرکز قیام وانقلاب و ایدئولوژی اسلام است شده  و زن و بچه مردم را بر روی زمین کشیده و دستگیر کردند تا از مسجد خارج کنند، آقای روحانی و مسئولین با همین زبان عاطفی با منتقدین برخورد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
احسن خوب گفتي
آخرین اخبار