سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان از تسهیلات نظام وظیفه برای افراد فعال شرکت‌های دانش بنیان با همکاری نیروهای مسلح خبر داد

سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: افراد اصلی فعال در شرکت‌ها می‌توانند از تسهیلات نظام وظیفه ویژه استفاده کنند که در این راستا با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح همکاری‌هایی داشته‌ایم و تا کنون 15 نفر برای استفاده از این تسهیلات معرفی شده‌اند. 

وی در ادامه افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشاوره‌هایی را برای بازار یابی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد تا مشکلات را در این زمینه بر طرف کند. 

صاحبکار با اشاره به نامه‌ای که معاون علمی و فناوری به معاون اول ریاست جمهوری در خصوص مشکل معافیت‌های مالی افراد ارائه داده است، گفت: این موضوع درباره حقوق کارکنان فعال در پارک های علمی و فناوری بوده و جز مباحث کارشناسی می‌باشد همچنین این موضوع در کمیسیون اقتصادی هیأت وزیران مطرح شده که امیدواریم به تصویب برسد. 

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تاکید کرد: در هر شرکتی تا هر سقفی می توان از معافیت‌های مالیاتی کالاهای دانش بنیان بهره برد و برای این موضوع سقفی در نظر نداریم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار