فعالیت 154 شرکت دانش بنیان با ایده‌های نوآورانه در پارک علم و فناوری البرز

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از فعالیت 154 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز با ایده‌های نوآورانه خبر داد.

عطا‌الله ربانی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری البرز جذب شده‌‌اند اظهار کرد: تاکنون 154 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز جذب شده‌اند که هر کدام از این شرکت ها دارای ایده های خلاقانه و نوآورانه هستند.

ربانی تصریح کرد: وظیفه‌ی اصلی پارک علم و فناوری حمایت از فعالیت‌های فناورانه است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال بخش زیادی از استان البرز را با این حرکت پوشش بدهیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 22 میلیون دلار و خدمات به بازارهای بین‌الملی صادر کرده‌ایم.

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به جایگاه البرز در فروش محصولات دانش بنیان خاطر نشان کرد: استان البرز پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار دارد و اگر این روند ادامه یابد در سالهای آینده باید این جایگاه حفظ شود.

وی عنوان کرد: مقامات ارشد راه توسعه کشور را مسیر اقتصاد دانش بنیان می دانند به همین دلیل پارک‌های علم و فناوری برای جذب شرکت‌های دانش بنیان که بتوانند این مسیر را به خوبی طی کنند شکل گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.