سعیدی: مسئولان اقدامات جدی نسبت به استاندارد سازی خدمات درمانی داشته باشند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس بیمارستان میلاد با ارائه گزارش عملکرد به اعضای کمیسیون خواستار تقویت امکانات و تجهیزات در جهت بروزرسانی این مجموعه شد.

سعیدی: مسئولان نسبت به استاندارد سازی خدمات اقدامات جدی داشته باشندمحمد اسماعیل سعیدی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درگفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات پرداخته شد و نیز راهکار‌های بهبود و ارتقاء خدمات این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص درخواست رئیس بیمارستان میلاد از مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع مراجعات و محدودیت امکانات، متاسفانه پاسخگویی و نوبت‌دهی به  بیماران بسیار زمان‌بر است  که وی با درخواست تقویت تجهیزات خواستار بروزرسانی این مجموعه شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بازدید از نحوه خدمات در این مجموعه از نزدیک در جریان مشکلات، سوانح و اقدامات خدمات معاونت درمان قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد از محدود مراکز درمانی دولتی و عمومی است که عملکرد نسبتا خوبی دارد، افزود: اگر بخواهیم به مراکز درمانی سطح کشور نیز اشاره داشته باشیم متاسفانه حجم قابل توجهی از اعتباراتی که در سال جاری مجلس برای وزارت بهداشت تصویب کرده است مانند سابق‌بوده و هیچ‌گونه بهبودی در آن حاصل نشده است.

سعیدی با بیان اینکه مسئولان نسبت به استاندارسازی خدمات اقدامات جدی داشته باشند،گفت: انتظار می‌رود با توجه به اعتبارات قابل توجه‌ای که در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شد سطح خدمات با کیفیت و استاندارد باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار