در شش ماه ابتدای امسال با بازرسی تخصصی از محل های عرضه و نگهداری کالای قاچاق هشت هزار و 320 موردکالای قاچاق به ارزش 17 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده مرتبط با قاچاق کالا در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 41 درصد افزایش داشته است.


علی باخرد افزود: بازرسان این سازمان در شش ماهه ابتدای امسال 238 هزار و 179 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی خراسان رضوی داشتند که شمار بازرسی ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در مدت مزبور بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و سازمان های ذیربط 18 هزار گشت مشترک از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد بیشتر بود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در نتیجه این بازرسی ها 20 هزار و 265 پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در خراسان رضوی تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشت.

علی باخرد افزود: از بازرسی تخصصی از یک هزار و 800 محل تولید، عرضه و نگهداری کالاهای تقلبی استان 175 پرونده تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد پرونده ها 31 درصد افزایش داشته است.




انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.