مشهد؛

جمع آوری بیش از دو میلیارد ریال زکات درتربت جام

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت : بیش از دومیلیارد و سیصد میلیون ریال زکات در شش ماهه اول سال جاری دراین شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین خسروی نسب سر پرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام  افزود: ترویج و توسعه فرهنگ پرداخت زکات با توجه به نقش این فریضه الهی نیازمندفرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده است .

وی امر به معروف و نهی از منکر را از ارکان احیاء شده در کشور دانست و گفت : قضیه زکات از مصادیق معروف است و از مصادیق منکر هم عدم پرداخت زکات است و امیدداریم که این امر با زمینه سازی لازم به صورت جامع پرداخته شود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام با بیان اینکه با ایجاد حکومت اسلامی و رهبری خردمندانه امام راحل (ره) زمینه اجرای احکام اسلامی در کشور بوجود آمد افزود : از جمله این امور پرداختن به وظایف اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است که در اسلام جزء ارکان اساسی هستند.

وی ابراز امیدواری کردند که در سال جاری با برنامه ریزی های هدفمندی که صورت پذیرفته بتوانیم قدم های ارزنده های در خدمت به ولی نعمتان جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.