30 منتخب مرحله استانی هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای راه یابی به مرحله کشوری این جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مرحله استانی هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 30 قصه گوی کانونی و آزاد با قصه‌های بومی، تاریخی و دینی و با بهره‌گیری از ابزار یا بدون ابزار به اجرای قصه‌های خود می پردازند.

فهیمه سلجوقی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان، سهراب خواجه نژاد،کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری استان و سارا امیدوار، قصه گو و مربي مسئولیت داوری این قصه ها را برعهده دارند.

در مرحله استانی این جشنواره بیش از 50 قصه گو شرکت کردند که در مرحله اول داوری 30 نفر موفق به اجرای قصه خود شدند که از این میان 9 برگزیده به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون راه خواهند يافت.

صبح امروز نشست تخصصی این جشنواره با موضوع "معیارهای انتخاب قصه" و با حضور مدیر کل، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری استان و فعالان حوزه ادبیات کودک برگزار شد.

اختتامیه این مرحله از جشنواره ظهر امروز پس از اجرای قصه‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، برگزار و اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.