مرخصی 5روزه تونی ‌شایعاتی را مبنی بر حضور نیافتن وی در تبریز ‌بوجود آورده است که مدیریت بر حواشی پیرامون تیم است هنر مدیر تیم‌های بزرگ است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کسب نتایج ضعیف و دور از ذهن سرخ‌های تبریز در هفت هفته سپری شده از لیگ شایعات و حواشی پیرامون سرخ‌های تبریز روزبه روز در حال فزونی است.

اما در این میان مدیریت کردن ‌شایعاتی ‌هنرنابی بوده که به طور حتم از مدیران لایق انتظار می‌رود اوضاع و احوال تراکتورسازی اما از ان چه برمی‌آید مدیران تراکتور نتوانسته‌اند بر حواشی موجود این تیم مدیریت داشته باشند و شاید به نوعی مدیریت کردن حواشی پیرامون تیم از نتیجه گرفتن مهم‌تر است. شاید تراکتور این فصل ‌کلکسیونی از اتفاقات و حوادث فراوان را تجربه کرده است که آینده این تیم به خطر می‌افکند و لرزان خواهد کرد.

از درگیری تونی با ذوالفقاری گرفته تا استعفای مدیرعانل و انصراف از استعفا و دیگر اتفاقات دیگر اما این اتفاقات نمی‌تواند پردازنده تیم بزرگی چون تراکتورسازی باشد.
اما باید پذیرفت همیشه حواشی دورو بر تیم‌های بزرگ بوده و اجتناب ناپذیر است و باید حواشی را ‌مدبرانه  مدیریت نمود.


تونی، مربی که از محبوبیتش کم نمی‌شود
شاید به جرأت می‌توان گفت: تونی الیویرا مربی پرتغالی تراکتورسازی یکی از چهره‌های محبوب هواداران سرخ‌های تبریز بوده که هیچ‌گاه و حتی تحت هیچ شرایطی از محبوبیت وی کاسته نمی‌شود.

این مرد باسابقه فوتبال پرتغال تراکتوری‌ها انقدر محبوب قلوب تبریزی‌ها بوده که حتی شکیت‌های فراوان از محبوبیت این مربی حتی ذره‌ای هم نمی‌کاهد


تونی می‌آید؟
با توجه به نتایج ضعیف پیرمرد محبوب تبریزی‌ها و اینکه وی به همراه دستیارانش به مرخصی 5روزه رفته است شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت وی به تبریز به گوش می‌رسد که می‌توان برای هواداران و بازیکنان مخرب و آزاردهنده باشد.

 این اتفاقات اگر مدیریت نشود می‌تواند برای تراکتورسازی گران تمام شود و انسجام بازیکنان این تیم را دچار خدشه نماید و اگر این اخبار در حد شایعات باقی بماند تراکتور را به جاده بحران وارد می‌سازد.


وجود دلالان بلای جان تراکتوری‌ها
شاید دراین برهه از زمان که تیم در سراشیبی قرار دارد افرادی حضور دارند که به هدف تضعیف تیم مطرح به سنگ‌اندازی می‌پردازند و در روحیه عوامل و بازیکنان را ضعیف می‌سازد که آنچه مهم است این افراد با تلفن دروغ و تماس با بازیکنان مربی تی را تعویض کرده و مربی جدید دلخواه را جایگزین می‌سازند این کارهای آقایان چیزی جزء بازی با احساسات هواداران پرشور تیم تراکتورسازی نیست.

هوادارانی که با برد تیم خوشحال شده و با باخت تیم اشک میریزند آیا چنین اقداماتی از سوی دلالان در حق این هوادارعاشق رواست؟

خلاصه اینکه مدیران تیم باید بدانند به دنبال نتایج ناراضی کننده و ضعف تیم دلالانی در تیم حضور می‌یابند که همانند خوره به روح و روان تیم ضربه زده و جسم را نابود می‌سازند که باید این مدیران ضمن مدیریت حواشی دست دلالان را از این تیم قطع نمایند.

که اگر چنین شود این افراد به ناحق آسیب جدی به پیکره  تیمی مثل تراکتور وارد می‌سازند زیرا اگر دلالانی حضور یابند دیگر بازیکنان دستورات کادر فنی و مدیریت را به خوبی اجراء نمی‌کنند.


به حواشی پایان دهید
آنچه از گفته مدیران بر می‌آید تراکتورسازی و مدیران این تیم به شدت از سرمربی تیم‌شان حمایت کرده و تونی نیز پس از اتمام مرخصی 5 روزه به تبریز برمی‌گردد و صحبت از افرادی غیر از تونی شایع و کذب محض است مگر اینکه گفته‌ای از مدیران و مسئولان سرخ‌ها به گوش برسد.


محمودی: تراکتور نباید وقت تلف کند/ مدیریت حواشی هنر مدیران بزرگ
کاظم محمودی در خصوص تراکتورسازی و وضعیت این تیم اظهار کرد: متاسفانه تراکتورسازی این روزها بسیار ناهماهنگ بوده و بازیکنها نیز انسجام لازم را ندارند.

وی در ادامه افزود: عمده مشکل تراکتور را به دو دسته می‌توان تقسیم کرد که یکی از آن تغییرات زیاد در این تیم و دیگری آماده‌نبودن برخی بازیکنان  بوده است کارشناس فوتبال کشورمان در مورد حواشی پیرامون این تیم گفت: اینکه حواشی دور و بر و پیرامون یک تیم باشد نشان از بزرگی این تیم بوده است.

اما مدیران باید حواشی اطراف تیم را مدیریت کنند تا باعث مشکل برای تیم نشود و یک تیم را از مسیر واقعی خود دور نسازد.

وی در مورد حضور دلال در پیرامون تیم تراکتورسازی عنوان کرد: آنچه در این رابطه مهم است همه تصمیمات به مدیریت باشگاه بر می‌گردد بنابراین نقش دلالان بطور حتم کم‌رنگ می‌شود اما  باید گفت متاسفانه دلالان در ساله تعویض یا پرداختن حواشی ضربه زننده به تیم در فوتبال ما وجود دارد که باشگاهی می‌تواند موفق باشد که دست دلالان را کوتاه کند.

محمودی ادامه داد: به نظر من مدیریت باید با قاطعیت و قدمت با پدیده دلالی در تیم مبارزه کند و جلوی حواشی پیرامون تیم را  بگیرد و آنچه به گوش می‌رسد شخص عباسی به شدت از تونی حمایت می‌کند و غیبت تونی بدلیل مرخصی بوده است و نه چیز دیگر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من مدیریت باید هر چه سریعتر تصمیم‌گیری کنند  که در صورت تصمیم نگرفتنش و اتلاف وقت فاصله امتیازات زیاد شده و تیم از کورس صدر نشینی عقب می‌افتد.
خلاصه اینکه تراکتور نیاز به بازسازی دارد و امیر هواداران به روزهای خوش این تیم تبریزی تمایز باز هم در آینده‌ای نزدیک دل هواداران تبریزی شاد شود شاید با موفقیت تیم فوتبال تراکتورسازی باید دید که آیا این  تیم به روزهای خوبش بازمی‌گردد؟


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، تونی ، تبریز ، لیگ ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار