رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در نشست خبری گفت: ناظم‌الشریعه تا ظهور امام زمان(عج) سرمربی ماست بجز اینکه مرتکب اشتباه بزرگی شود که ما مجبور به برکناری‌اش شویم.

افتخاری: ناظم‌الشریعه تاظهور امام زمان سرمربی است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افتخاری در ادامه عنوان کرد: من در ابتدا ضایعه دردناک منا را تسلیت می‌گویم ما در عزای عمومی به سر میبریم اما به علت هماهنگی که از قبل صورت گرفته مجبور به برگزاری این نشست بودیم.

افتخاری در مورد خسوس بیان کرد: این مربی برنامه‌هایش را در اصفهان به ما اعلام کرد اما در نهایت نشد که با وی همکاری کنیم. در کنار آن ما بیکار ننشستیم و به دنبال گزینه‌های دیگر بودیم به هر حال انتظار ما باید بر اساس داشته‌های کشورمان باشد و تکیه ما به جوانان و رسانه‌هاست و انتظار این است که تیم ملی فوتسال حمایت شود.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما باید سعی کنیم که این فرصت از دست رفته را جبران کنیم تا بهترین نتیجه را در آسیا کسب کنیم.رسانه‌ها خیلی در این امر می‌توانند کمک کنند و به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم ملی فوتسال باشند تا بتوانیم قهرمان فوتسال آسیا شویم.

افتخاری تصریح کرد: بنا نداریم به گذشته بازگردیم مشکلاتی به وجود امد که مانع همکاری‌مان با وحید شمسایی شد.

وی درمورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده 70درصد تکیه تیم ملی به بازیکنان است بیان کرد: منظورم این بود که تکیه ما به بازیکنانی است که در شرایط سخت به داد مربی می‌رسند و تکنیک ذاتی بازیکن به کمک تیم ملی می‌رسد وبحث تضعیف مربی اصلا مطرح نبود.توهین جایز نیست و حرمت ادمها باید حفظ شود.

افتخاری درمورد قرارداد ناظم‌الشریعه به چه صورتی است عنوان نکرد: طبق برنامه ناظم‌الشریعه تا ابتدای بازی‌های جام جهانی با تیم ملی قرارداد دارد همچنین منتظر بازگشت کفاشیان هستیم تا طی جلسه‌ای وضعیت قرارداد ناظم‌الشریعه را مشخص کنیم.

رئیس کمیته فوتسال درمورد اینکه تا چه زمانی از کادر فنی حمایت می‌شود بیان کرد: ما تا جایی که بتوانیم به تیم ملی کمک می‌کنیم فقط با قهرمانی تیم ملی قصد داریم مردم را خوشحال کنیم.

افتخاری تصریح کرد: برای قهرمان شدن باید شناخت کافی از حریفان داشته باشیم که خوشبختانه کادر فنی این شناخت را دارد.

وی در خصوص اینکه با عنوان مشاور اقتصادی وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای فوتسال دارد تصریح کرد: ساختمان کمیته فوتسال به زودی افتتاح می‌شود و این کمیته یکی دوهفته اینده به ساختمان جدید می‌رود و پرداخت هزینه‌های این ساختمان از محل درامد کمیته فوتسال تأمین می‌شود.

افتخاری درمورد وضعیت حامی مالی فوتسال گفت: چندین جلسه با بانک‌های خصوصی برگزار کردیم که با ما همکاری کنند حواشی گذشته فوتسال باعث شد که حامیان مالی مایل به همکاری با فوتسال نشوند. معتقدم که فوتسال ما با این پشتوانه باید قهرمان آسیا باشد.

افتخاری با انتقاد از برخی از رسانه‌ها گفت:برخی ازمسابقات فوتسال رسانه‌ای نمی‌شود اما حضور یک سوسک در دفتر یکی از مدیرعاملان تیتر یک رسانه‌ها می‌شود. به هر حال به بازیکنانی که در کشورما وجود دارند باید بها داده شود.

وی در خصوص حضور صانعی در تیم ملی گفت: صانعی را خودم پیشنهاد کردم جلساتی با صانعی داشتم و اعلام آمادگی کرد که با ما همکاری کند. صانعی در موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان هم خیلی نقش داشت و نظرات و راه‌کارش به درد تیم ملی فوتسال بانوان خورد.

افتخاری درمورد وضعیت تیم ملی فوتسال در آسیا گفت: من نمی‌گویم شانس قهرمانی‌مان در آسیا کم است اما به داشته‌هایمان حساب می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان آسیا شویم در مقدماتی 98قطر به علت اینکه تیم به حاشیه کشیده شد مقابل تیم ملی قطر شکست خورد همه مایلی‌کهن را مقصر دانستند و همان شب برکنارش کردند. اما ما باید هم اکنون به داد تیم ملی فوتسال برسیم.

وی درمورد زمان انتخاب سرپرست تیم ملی امیدگفت :تیم ملی امید تا سال 2017برنامه‌ای ندارد و دلیلی ندارد تا ان سال به گروهی پول بدهیم شاید تا آن سال بازیکنان به درد تیم ملی نخورند زیرا سنشان بالا می‌رود. ما یکسال مانده به بازی‌ها تیم ملی امید را سروسامان میدهیم و سرپرست تیم ملی را انتخاب می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما چهار بار با ژاپن بازی کردیم که سه بارپیروز شدیم اما یکبار در پنالتی باختیم. تیم ملی ژاپن هرچها بار یک مربی داشت که این نشان می‌دهد انها از مربیشان حمایت می‌کنند ما هم باید این چنین باشیم و به حمایت رسانه‌ها و بازیکنانی که داریم حساب کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار