رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هجمه رسانه‌ها می‌تواند به عملکردشان تاثیر منفی بگذارد در صدد هستیم اعتماد به نفس داوران را بازگردانیم.

کفاشیان: اعتماد به نفس داوران را بر می‌گردانیم/ پاداش خوبی به بانوان می‌دهیم

علی کفاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هجمه‌های زیادی که علیه داوران در محافل رسانه‌ای بیان کرد: متاسفانه در لیگ پانزدهم علیه داوران صحبت های زیادی شنیده می‌شود که این می‌تواند تاثیر منفی برکار داوران داشته باشد جامعه فوتبال کشور باید بتواند اعتماد به نفس را به داوران بازگرداند تا آنها بتوانند قضاوت خوبی در میادین فوتبال داشته باشند.

وی ادامه داد: در صدد هستیم در این تعطیلاتی که در لیگ به وجود آمده است جلسه‌ای را با جامعه داوری برگزار کنیم و بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات آنها تا جایی که ممکن است این مشکلات را مرتفع کنیم.

اختلاف نظر در ارگان‌ها و نهادها باعث پویایی می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعاتی که در خصوص اختلافات فدراسیون نشین‌ها شنیده می‌شود تصریح کرد: باید بگویم اختلاف سلیقه در همه نهادها و ارگانها وجود دارد و این باعث پویایی هر سازمان می‌شود اما باید به صراحت بگویم هیچ باندی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و همه برای پیشرفت فوتبال کشور تلاش خواهیم کرد.

با یک برنامه ریزی خوب توانستیم قهرمان شویم

کفاشیان در باره قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای اولین بار به قهرمانی آسیا در بخش بانوان دست پیدا کنیم و با دست پر به کشور بازگردیم ملی پوشان بانوان خانم‌ ما توانستند با یک برنامه ریزی خوب و منظم مزد زحمتشان را بگیرند.

پاداش خوبی برای بانوان در نظر گرفته شده است/ حضور بانوان در جام جهانی اتفاق مثبتی است

وی در خصوص اهدای پاداش به قهرمانان ایرانی گفت: به طور حتم پاداش خوبی را برای بانوان در نظر گرفتیم و در موقع مناسب به آنها اهدا خواهد شد اما مسئله مهمتر این است فدراسیون جهانی برای نخستین بار قرار است مسابقات جام جهانی را در گواتمالا برگزار کند که ایران به عنوان یکی از دو نماینده قاره کهن در آن حضور خواهد داشت که این اتفاق مثبتی برای بانوان ایران است.

کفاشیان در پایان در خصوص حضور بانوان بدلیل محدودیت‌های کشور میزبان مسابقات بخش نشد . ایران با حجاب اسلامی در این رقابت ها خاطر نشان کرد: تیم فوتسال ایران با حجاب کامل در این مسابقات شرکت کرد اما تلویزیون مالزی بخاطر محدودیت ها در کشورشان نتوانستند این رقابت ها را پخش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، تعطیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار