مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: در راستای تحقق خواسته‌های مردم خط مشی‌های دولت به دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

یوسفی: اعلام خط مشی‌های دولت به دستگاه‌های اجراییبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمدرضا یوسفی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران در سومین شورای اداری شهرستان شمیرانات و بخش‌های تابعه که امروز (سه شنبه)در مجموعه فرهنگی و هنری شهدای اوشان برگزار شد با اشاره به اینکه بخشی از خط مشی‌های دولت به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است ،اظهار کرد: در نظرسنجی انجام شده در 22 منطقه تهران در مورد دولت بیست انتظار از مردم پرسیده شد که از این تعداد اهم اولویت‌های مورد انتظار را می‌توان عمل به وعده‌ها، معیشت مردم، مهار تورم، بحث انرژی هسته‌ای و اینکه تحریم‌ها به سرانجام برسد، دانست.

وی در ادامه افزود: در مورد عمل و تحقق این خواسته‌ها بخشی به عهده خود مردم و بخشی نیز به عهده دولت است و خط‌مشی‌های دولت مانند تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی به تمام دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در خصوص اقتصاد کشور تصریح کرد: اقتصاد بحثی است که آدم ارزشی و الهی نمی‌شناسد و بازی سیاسی نمی‌فهمد. اقتصاد فرمول، روش و فن است که اگر به خوبی از آن استفاده نکنیم نباید انتظار رفاه و آسایش را داشت و اگر این فرمول‌ها رعایت شود خروجی‌اش رفاه، آسایش و زندگی است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مدیران و مسئولان اداری و اجرایی باید سعی کنند با ایجاد اتحاد، همدلی وهمزبانی مردم را به انتخابات سالم و خوب دعوت کنند و هدفشان این باشد که یک مجلس پر از افراد نخبه، پخته و کاردان داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار