قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استانها گفت: سازمان ثبت احوال به نوعی پیشخوان دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه در بیش ۱۶۰ هزار ایستگاه و ۱۰۰ دستگاه اجرایی به پایگاه ثبت احوال متصل بوده و در راستای شناسایی و تشخیص هویت مردم اقدام می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،حسینعلی امیری در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال با قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر ناظمی و خیر مقدم به آقای آوایی رییس جدید سازمان گفت: در دنیای امروز یکی از شاخصه های دموکراسی تغییر کارگزاران، مدیران و دولت ها می باشد.

وی با بیان سمتهای پیشین آقای آوایی و خدمات شایسته ایشان در سمت قضایی گذشته گفت: من به کارکنان سازمان ثبت احوال انتصاب چنین شخصیتی را تبریک می گویم.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه سازمان ثبت احوال از سازمانهای مهم حاکمیتی است افزود: امروزه در جهان سازمانهای ثبت احوال از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شده اند.

امیری تاکید کرد: سازمان ثبت احوال در بیش از یک هزار نقطه حضور دارد و 107 میلیون و 605 هزار نفر در کشور شناسایی کرده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استانها اظهار کرد: طراحی و ارائه شماره ملی کار بزرگی بود که در سازمان ثبت احوال کشور انجام شده است.

امیری با اشاره به نقش موثر و کلیدی ثبت احوال در برگزاری انتخابات مکانیزه گفت: در حال حاضر این دستگاه با صد نهاد اجرایی ارتباط و همچنین در هزار نقطه کشور فعالیت دارد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس  در پایان به ده مورد از انتظارات وزیر محترم کشور از رییس جدید سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار