رییس هیات مدیره شرکت بندر خشک اصفهان گفت: تا پایان سال جاری مرحله یک بندر خشک اصفهان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، «سید عبدالوهاب سهل آبادی»در جمع اعضای هیات مدیره شرکت بندر خشک اصفهان با اشاره به پیگیری این شرکت در صدور مجوز های سازمان های دولتی مورد نیاز جهت احداث این بندر گفت:پس ازچند ماه پیگیری این شرکت ،نامه ای در مورخ 29 شهریور ازسوی استانداری به راه آهن استان اصفهان ارسال شد که در این نامه از مدیر کل راه آهن خواسته شده که اقدامات لازم جهت اخذ موافقت اصولی از ستاد مدیریت بندر خشک کشور به منظور آغاز عملیاتی پروژه بندر خشک اصفهان دنبال شود .

رییس هیات مدیره بندر خشک اصفهان افزود:با توجه به نامه مذکور هماهنگی صورت گرفته با نهادهای ذیربط ،مصوبات هیات مدیره شرکت بندر خشک که مدتها معطل مانده بود ،سریعتر اجرایی می شود .

سهل آبادی از تهیه طرح توجیهی ساخت بندر خشک جهت پذیره نویسی سهام خبر داد و گفت: تامین مالی ساخت این بندر خشک از طریق پذیره نویسی سهام و فایناس خارجی صورت می گیرد.

سهل آبادی با اشاره با بالا رفتن عمر کامیون های حمل بار در استان اصفهان گفت:شرکت های حمل و نقل با همکاری کامیون داران می توانند با خرید واگن در فعال شدن بندر خشک و توسعه حمل و نقل ریلی نقش فعال بسزایی داشته باشند.

وی افزود:با شرایط کنونی به هیچ عنوان کامیون های حمل و نقل سود ده نیست زیرا برای ناوگان باید هزینه بسیاری انجام داد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.