رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان از تمدید ثبت نام و دریافت وام دانشجویان دانشگاه پیام نور تا 9 مهر ماه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رشیدی نژاد افزود: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور استان کرمان می توانند از طریق سامانه گلستان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان پس از ثبت نام غیر حضوری می توانند تا 29 مهر برای ثبت نام حضوری خود به دانشگاه پیام نور پذیرفته شده مراجعه کنند.

رشیدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کرمان در مقطع کارشناسی 3 میلیون ریال و در 8 نوبت و در مقطع کارشناسی ارشد 11 میلیون و 500 هزار ریال در 4 نوبت است.

وی انتخاب محل آزمون را یکی دیگر از خدمات دانشگاه پیام نور عنوان کرد و یادآور شد: دانشجویان پیام نور می توانند محل آزمون خود را در هر یک از مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور در سراسر کشور انتخاب کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان اینکه امسال در سال تحصیلی جدید ده ها رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی اضافه و احیا شده است گفت: در مقطع کارشناسی ارشد نیز در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان رشته مدیریت دولتی با گرایش منابع انسانی و رشته علوم تربیتی با گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش را راه اندازی شده است.

رشیدی نژاد افزود: در همین مقطع در رشته علوم تربیتی نیز گرایش برنامه ریزی آموزشی راه اندازی شده و پذیرش دانشجو هم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید 7 هزارو 654 نفر در مقطع کارشناسی، 560 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 5 نفر در مقطع دکتری در بیش از 100 رشته ـ گرایش در دانشگاه پیام نور استان کرمان پذیرفته شده اند.

رشیدی نژاد از راه اندای برنامه اندروید دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه شامل: معرفی جامع دانشگاه در حوزه های مختلف، معرفی و آدرس دهی مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان کرمان و اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان است.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور دارای رتبه یک کیفیت آموزشی و رتبه ده پژوهشی در کشور است و از این باب می تواند دانشگاه خوبی برای دانشجویان باشد.

رییس دانشگاه پیام نوراستان کرمان با اعلام اینکه این دانشگاه بیشترین سرویس و خدمات دهی را با کمترین هزینه به دانشجویان می دهد، افزود: در پی این خدمات، تفاهم نامه ای با برخی از بانک ها امضا شده است که دانشجویان می توانند شهریه خود را در طول ترم تقسط کنند و در چند نوبت پرداخت کنند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: وام ، پیام نور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.