رئیس کمیته داوری جشنواره کاریکاتور مهر امید استان اردبیل گفت: اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمال غرب کشور در اردبیل به ایستگاه داوری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهرام رضایی در جلسه این کمیته برای داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید را به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح قابل قبولی برای یک جشنواره در منطقه شمال و شمال غرب کشور بود.

وی گفت: امیدواریم با انتشار این آثار در فضای مجازی و نمایشگاهی بتوان معضلات جوانان را بیش از پیش به بطن جامعه نشان داد.

این هنرمند استان اردبیل با بیان اینکه از هر 6 استان شمال و شمال غرب کشور به دبیرخانه آثار ارسال شده بود، افزود: کمیته داوری با استفاده از ملاک‌های داوری روز، این آثار را مورد ارزیابی قرار دادند.

رضایی با اشاره به اینکه داوری آثار در چند مرحله انجام شد، ادامه داد: ابتدا در هر دو بخش مسائل ورزشی و مشکلات جوانان آثار هنرمندان با دقت و تیزبینی تمام مورد بررسی قرار گرفت و آثار کپی و شباهت ناگریز از بخش مسابقه حذف شدند و آثار جدید و بکر با مضمون بالا به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

رئیس کمیته داوری جشنواره کاریکاتور مهر امید استان اردبیل اظهار کرد: از مجموع آثار داوری شده در مرحله اول 31 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در مرحله دوم از بین آنها، آثار برتر انتخاب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.