رئیس هیئت ورزش‌ ناشنوایان استان اردبیل گفت: 12 نفر از ورزشکاران ناشنوا و کم‌شنوای استان اردبیل در هشتمین دوره بازی‌های آسیایی چین تایپه حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سخاوتعلی خدنگی افزود: این مسابقات از امروز تا 18 مهر ماه در کشور چین تاپیه آغاز شده و امیدواریم ورزشکاران استان و کشورمان افتخارات زیادی را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی گفت: حسین صداقت، یاشار وقار، مریم عبدی، پرور منصوری در رشته دو و میدانی، محمد جهانگیری در فوتسال، علی کامکار و یوسف یوسف‌زاده در دوچرخه‌سواری و سمیه ابراهیمی به عنوان مربی بانوان و قادر تیموری به عنوان مربی فوتبال تیم ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

خدنگی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و تمرینات فشرده‌ای که برای حضور موفق در این رقابت‌ها انجام شده است کسب پنج تا هفت مدال برای تیم ناشنوایان ما دور از دسترس نخواهد بود و تلاشمان بر این خواهد بود تا بتوانیم در این رقابت‌ها درخشش ورزشکاران را شاهد باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌ ناشنوایان استان اردبیل ادامه داد: این مسابقات سرآغازی برای حضور در المپیک ناشنوایان 2017 در ترکیه خواهد بود که انتظار می‌رود درخشش ورزشکاران کشورمان به ویژه از این استان را در سطح آسیایی و المپیک آینده شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.