رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت ها، امکانات و مقدمات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند 94 حداکثر تا اواسط آبان امسال در این استان فراهم شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ فتاح محمدی افزود: از اوایل آبان امسال ستاد انتخابات این استان هر 15 روز یک بار تشکیل جلسه داده و در مواقع ضروری نیز نشست های فوری برگزار شود.

وی بیان کرد: ایرادها، مشکلات و کمبودهای موجود برای برگزاری انتخابات پیش رو در کمترین زمان ممکن از سوی فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد اعلام تا ستاد انتخابات استان نیز نسبت به رفع آنها از طریق استانی یا ملی اقدام کند.

محمدی اظهار کرد: فضا و شرایط به گونه ای از سوی متولیان امر در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود که انتخاباتی سالم، امن، قانونمند، بانشاط و با حضور حداکثری مردم در این استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: از تمام ظرفیت ها و قابلیت های موجود در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو استفاده بهینه شود.

محمدی ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو در اقتدار روزافزون نظام و انقلاب موثر است و یکی از مهمترین اولویت ها در این انتخابات نیز باید صیانت از آرای مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه و رسالت مهم مجریان برگزاری انتخابات پیش رو در این استان پرهیز از هرگونه دخالت و یا دخل و تصرف در آن است.

محمدی گفت: باید در زمینه اطمینان بخشی به قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه مجریان و متولیان امر هیچ دخل و تصرفی در انتخابات پیش رو ندارند اقدام شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان جمعه هفتم اسفند 94 در کشور برگزار می شود.

 پورتال خبری ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به نشانی اینترنتی http://entekhabat.kb-p.ir افتتاح و آغاز به کار کرد.

انتهای پیام /س
برچسب ها: انتخابات ، پورتال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.