دانشگاه شیراز از نظر مشخصات فنی و آموزشی برترین دانشگاه ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افشانی استاندار فارس در جمع دانشجویان جدید دانشگاه شیراز بیان کرد: دانشجویان نقش بی بدیلی در توسعه کشور دارند اما امروزه دانشگاه دیگر تنها محل آموزش نیست بلکه با کاهش و عدم فعالیت احزاب در کشور بخش زیادی از فعالیت های اجتماعی در دانشگاه ها صورت می گیرد.

استاندار فارس ادامه داد: دانشگاه ها بایستی کار آفرین باشند و بایستی به فارغ التحصیلان خود اطمینان دهند که پس از اتمام تحصیل دارای شغلی مناسب  و مرتبط با رشته تحصیلی خود خواهند داشت. 

افشانی یکی از ویژگی های دانشگاه ها را پاسخگویی به نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت: مشکل امروز استان فارس خشکسالی است و بایستی دانشگاهیان و اساتید دانشگاهی قبل از ورود سازمان ها و نهاد های خصوصی و دولتی به تهیه سند راهبردی و عملی مبارزه با خشکسالی بپردازند تا دیگر با حوادث شدید خشکسالی و بهره برداری بی رویه آب مواجه نشویم. 

سید محمد علی افشانی یکی از پتانسیل های استان فارس را گردشگردی عنوان کرد و اظهار داشت: ممکن است بر اساس نیاز استان و با توجه به پتانسیل استان دانشگاه گردشگری نیز تاسیس شود. 

استاندار ضمن اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت:دانشگاه بایستی محیطی شاد ،با نشاط و آزاد داشته باشد زیرا هنوز دانشگاه ها مرجع مردم هستند و با اتحاد  و همدلی و نشاط همه ی آحاد مردم پای صندوق های رای حضوری فعال داشته باشند. 
   
انتهای پیام/ش
برچسب ها: دانشگاه ، برترین ، ایران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.