به مناسبت 7 مهر روز آتش نشان مسئولان شهرداری سمنان و جمعی از اعضای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

فعالیت آتش نشانان برای نجات جان انسان ها جهاد در راه خداستبه گزارش گروه باشگاه خبرنگاران از سمنان ، ایت الله سید محمد شاهچراغی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هادی (ع ) وگرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز اتش نشان گفت : همانطور که رزمندگان در دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند آتش نشانان نیز با الگو قراردادن آنها جان فشانی می کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به رشادت های شهیدان آتش نشان گفت : کسانی که برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند در نزد خدا منزلت دارند و مصداق این کلام از قران کریم هستند که می فرماید هرکس جان یک نفر را نجات دهد گویی جان همه را نجات داده است.

محمد کاظم شربتدار به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات مدرن اطفای حریق تاکید کرد و گفت: در کنار تجهیزات پیشرفته و آموزش های به روز همکاری و تعامل شهروندان با نیروهای آتش نشانی نیز نقش تعیین کننده ای در کاهش خسارات حوادث دارد .

وی با بیان اینکه 90 نیرو در 5 ایستگاه شهری و 3 ایستگاه بین راهی آماده ارائه خدمات به مردم هستند گفت: این فعالیت ها در دو بخش پیشگیری و کنترل و نجات حوادث ارائه می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.