دو آتش سوزی در خراسان رضوی نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی مشهد و نیشابور را به کارزار با حریق کشاند.

دو آتش سوزی در خراسان رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  نخستین آتش سوزی که در تاسیسات مجموعه ورزشی تختی مشهد رخ داده بود با تلاش ماموران دو ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش سوزی مخزن نفت در زیر زمین مجموعه ورزشی تختی و مجروح شدن یک آتش نشان در عملیات اطفای حریق خبر داد.
 
درپی تماس مردمی با سامانه 125 ستاد فرماندهی اتش نشانی مشهد گروه اطفای حریق ایستگاه های شماره 1و 3 را به محل آتش سوزی اعزام کرد.

 حسین صالح نظر آباد " عصر امروز درباره جزئیات گفت : بعد از ظهر امروز مخزن نفت در زیر زمین مجموعه ورزشی تختی که بخشی از آن انبار و تاسیسات قدیمی این مجموعه بود، طعمه حریق شد. مدیر منطقه سه عملیات

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از ظرفیت این مخزن سوخت در زمان آتش سوزی گفت : بنا به ادعای کارگران هنگام جوشکاری و برشکاری بر روی مخزن بین 100 تا 200 لیتر نفت در داخل آن وجود داشته است.

به گفته صالح نظراباد بر اساس بررسی های اولیه آتش نشانان ریختن مواد مذاب حاصل از جوشکاری بر روی مخزن نفت موجب این آتش سوزی شده است. صالح نظر آباد با اشاره به اطفای حریق و پیشگیری از سرایت و گسترش آتش سوزی به دیگر قسمت های زیرزمین و ورزشگاه ، افزود: در پی این آتش سوزی دود زیادی در فضای منطقه راپر کرده بود که توسط آتش نشانان عملیات تهویه انجام شد.

این مقام آتش نشانی مشهد بدون ذکر جزئیات بیشتر از این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات آن افزود : یکی از آتش نشانان در حین عملیات اطفای حریق به سقوط و اصابت شیشه های پنجره این مکان از ناحیه پای چپ مجروح و به بیمارستان منتقل شد .
 
 انفجار کپسول گاز درمنزل مسکونی در نیشابور 

 
به دنبال انفجار كپسول گاز درخواست انتقال مصدومين سوختگي اين حادثه براي ادامه درمان در مشهد، سه بيمار اين حادثه با بالگرد اورژانس ١١٥ به مشهد منتقل شدند.

شهرام طاهرزاده مسءول روابط عمومي و كارشناس مسىول حوادث و مديريت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره این خبر گفت، ظهر امروز به دنبال انفجار كپسول گاز در منزلي مسكوني در نيشابور، اعضاي یک خانواده5 نفره دچار سوختگي شدید شدند كه با توجه به شدت جراحات ايجاد شده و درخواست مسئولان دانشگاه علوم پزشكي نيشابور براي انتقال مصدومان حادثه با قید فوریت به شهر مشهد ، بالگرد اورژانس ١١٥ ازمشهد به شهرستان نيشابور اعزام شد و سه مصدوم این حادثه به بيمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند ، با هماهنگی سریع با مسئولان لشگر 77 ثامن الامه خراسان ، بالگرد اورژانس در نزدیکترین مکان به بیمارستان امام رضا (ع) یعنی میدان صبحگاه لشکر٧٧ خراسان فرود آمد و مجروحان به سرعت به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: آتش سوزی ، مشهد ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.