معاون استاندار کارکنان آتش نشانی را نیروهای خدوم و سخت کوش دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهندس صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم، در آستانه روز جهانی آتش نشانی و ایمنی  از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازديد و با پرسنل این سازمان دیدار کرد. به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، معاون استاندار کارکنان آتش نشانی را نیروهای خدوم وسخت کوش ذکر کرد و گفت: افرادی که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم. 

مهندس صحرائیان افزود: آن عزیزانی که که بدون هیچ ترس و واهمه ای به عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند که متاسفانه در بعضی از موارد ما شاهد هستیم که برای نجات جان انسان ها ،جان آنها به خطر می افتد.  

وی تصریح کرد: پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه به مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، نیازمند توجه همه جانبه هستند و در این راستا لازم است باید شهرداری  از هر گونه طرح و برنامه ای که ضریب امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد حمایت لازم به عمل آید. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: حضور نیروهای آتش نشان موجب دلگرمی و نقطه قوت مواجه با بحران های سطح شهرستان است . ایمنی ارتباط  بسیار نزدیکی با توسعه دارد و یکی از اهداف دولت تدبیر و امید، بالا بردن سطح پوشش ایمنی برای دست یابی به توسعه حداکثری است. 

انتهای پیام/ی



برچسب ها: ایمنی ، زیربنای ، توسعه ، است ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.