فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان خدابنده گفت: جنگ حق با باطل پایان پذیر نیست و همه مسائل مربوط به انرژی هسته ای ،‌حقوق بشر و ...بهانه ای بیش نیست و هدف استكبار نابودی اسلام است.

جنگ حق با باطل پايان پذير نيستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ قربانعلی رجبی درجمع کارکنان نیرویی انتظامی در سخنانی با بیان اینكه دشمنان می خواستند با نابودی انقلاب كدخدای جهان شوند گفت: جنگ حق با باطل پایان پذیر نیست و همه مسائل مربوط به انرژی هسته ای ،‌حقوق بشر و موشكی و غیره بهانه ای بیش نیست و هدف استكبار نابودی اسلام است.

وی با بیان اینكه لیبرالیسم نابودی اسلام را می خواهد افزود : دشمنان قبل از جنگ با چندین فتنه ما را تهدید می كردند كه از آن جمله فتنه سازمان مجاهدین به رهبری مسعود رجوی بود كه 17 هزار و پانصد شهید را بر ما تحمیل كرد و بزرگانی چون شهیدان رجایی و باهنر، مطهری، بهشتی و تعدادی از امامان جمعه و بعد از جنگ نیز شهدای هسته ای را از ما گرفتند كه موجب شد ایران اسلامی بزرگترین قربانی ترور نام گیرد.

رجبی ادامه داد: از دیگر فتنه های قبل از جنگ می توان به قائله خوزستان ، تركمن صحرا ، قائله كردستان ،‌انتخابات ریاست جمهوری بنی صدر كه فتنه های زیادی را به كشور تحمیل كرد نام برد كه با تسخیر لانه جاسوسی نقش امریكا در ایجاد این فتنه ها برای مردم رو شد.

وی با اشاره به خیانت های انگلیس به مردم ایران در طول تاریخ تصریح كرد: مرگ هزاران ایرانی بر اثر قحطی و خرید محصول گندم كشاورزان توسط انگلیسی ها ایجاد و ترویج بهائیت و وهابیت تاراج سرمایه های ملی ایران از جمله نفت و غیره از ظلم هی این روباه پیر به كشور ماست.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان خدابنده با اشاره به توطئه كودتای نوژه كه توسط مادر یكی از خلبانان لو رفت افزود: پس از كودتای نوژه جنگ توسط فردی جاهل به نام صدام حسین بر ما تحمیل شد و در طول جنگ تحمیلی، شرق و غرب از صدام حمایت كردند.

سرهنگ رجبی با بیان مطالبی از امام خمینی (ره) درباره جنگ كه فرمودند؛ "ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شكستیم" و "ما در جنگ هر روز بركاتی داشتیم" و "ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناختیم" گفت: دشمن چندین بار در برابر ما از بمب های شیمیای استفاده كرد كه جوانان ما با ایثارگریشان این انقلاب را حفظ كردند .

فرمانده سابق سپاه خدابنده با بیان اینكه به علت خیانت بنی صدر در اوایل جنگ رزمندگان ما سلاح و مهمات بسیار كمی داشتند بیان کرد: ما در طول جنگ و بعد از آن به مرور در فناوری موشكی به لطف تلاش های افرادی چون شهید تهرانی مقدم به جایگاه خوبی رسیده ایم .

سرهنگ رجبی یادآور شد: امروز دشمنان از ترس نفوذ انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در دنیا، با ابزار های گوناگون و انتخاب جنگ نرم و توطئه های اسلام هراسی و هدف قرار دادن بنیان و هویت خانواده ها با ترویج فرهنگ غربی وارد شده اند.

وی با قدر دانی از توجه ویژه فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در برگزاری این مراسم و زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس بیش از 3 هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام كرده است .

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جنگ ، حق ، باطل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.