در ششمین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان صبح امروز با حضور استاندار ، مسئولین و فرماندهان نیروهای مسلح استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛استاندار قزوین در این مراسم با بیان اینکه امروز در دنیایی زندگی می کنیم که نظام سلطه به تمام دنیا مسلط است و بسیاری از کشورهای دنیا تحت تسلط و کنترل نظام سلطه هستند گفت:در دنیایی که تمام کشورهای منطقه تحت سیتره نظام سلطه قرار دارند و تابع تصمیمات ابر قدرت های جهان قرار دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و صلابت توانسته از زیر سیتره و حکومت نظام سلطه خارج شود.

مرتضی روزبه همچنین با تسلیت فاجعه غم ناک منا این فاجعه را نمونه ای از بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود خواند و افزود:نظام حاکم در عربستان نیز نمونه ای از همین حکومت هاست که حیات خویش را در گرو خدمت به نظام سلطه می پندارد.

وی رژیم آل سعود را حکومتی دانست که همگام با سیاست های ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره دست به اقدامات خلاف دستورات دین اسلام زده است که جنگ  یمن و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان یمنی از جمله این اقدامات است.

استاندار قزوین نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر و بسیار بزرگ دانست که به پشتوانه عظیم ملت و رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب در مسیر موفقیت و سعادت قرار گرفته است و همه این موفقیت ها نیز تماما مدیون رشادت های رزمندگان اسلام است.

روزبه به عملیات ثامن الائمه نیز اشاره کرد و این عملیات را نمونه ای از عملیات های وحدت آمیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت:انقلاب اسلامی به پشتوانه تمام سرمایه های معنوی خود در دنیا به یک نظام ابر قدرت و تعیین کننده تبدیل شده است که این امر موجب نگرانی دشمنان شده است.

وی برخورداری نیروهای مسلح از تمام علوم و دانش های روز و همچنین آگاهی آنان از تاکتیک ها و تکنیک های نظامی روز دنیا را یکی از دستاوردهای امروز نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود:تمام این دستاوردها در سایه وحدت و هماهنگی نیروهای مسلح کشورمان موجب ایجاد یک امنیت بی نظیر در دنیا برای کشورمان شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین در ابتدای این مراسم با بیان اینکه رمز اصلی موفقیت عملیات ثامن الائمه اتحاد تمام نیروهای مسلح در آن دوران بود تداوم پیروزی های کشورمان را در سایه حفظ همین اتحاد  و همدلی دانست.

امیر عبدالرضا شهری همچنین با اشاره به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا این اقتدار و عظمت را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های آنان در دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت:جنگ برای ما علیرغم سختی ها و مشکلات یک دستاورد بزرگ داشت که آن نیز وحدت و همدلی ملت و تمام نیروهای مسلح از قبیل ارتش،سپاه،بسیج و نیروهای مردمی بود.

وی با اشاره به بهره مندی رژیم بعثی از تمام سلاح ها و ادوات جنگی روز دنیا در آن دوران افزود:دشمن به اشکال مختلف از سوی ابرقدرت های جهانی حمایت می شد و به سلاح ها و ادوات مختلفی مجهز بود اما اتحاد ملت و ایمان مردم بزرگ ایران و رهبری های هوشمندانه امام خمینی (ره) موجب شکست دشمن و حفظ سرزمین اسلامی شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.