رسانه مازندران در معرفي ظرفيتها و پتانسيل بخش توليد مازندران آمادگی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در نشست مشترک شهرک صنعتی و صدا و سیما گفت:رسانه نقش مهم و تأثيرگذار در آگاه سازي و تنوير افكار عمومي دارد .

میرزایی افزود : براي تحقق استفاده از توليد داخلي و مصرف كالاي با كيفيت ايراني بايد از ظرفيتهاي رسانه ملي و استاني استفاده شود .

وی تصریح کرد: با ايجاد ارتباط بين صدا و سيما و بخش توليد و صنعت ميتوانيم شاهد تحول در عرصه معرفي ظرفيتها و پتانسيل بخش توليد مازندران باشيم .

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيمای مركز مازندران هم در اين جلسه گفت: ظرفيت و پتانسيل بالايي در بخش توليد و صنعت مازندران وجود دارد و رسانه استان آمادگي لازم جهت معرفي توانمنديهاي اين بخش به جامعه را دارد .

احمدی افزود:توسعه موجب رفاه و پيشرفت جامعه و افراد آن مي شود و يكي از مهمترين نهاد تأثيرگذار در اين امر ، رسانه است .

وی تصریح کرد:اميد آفريني،انتقال پيام و شور و نشاط،مهمترين وظيفه رسانه استاني است تا با تشويق توليد كنندگان و صنعتگران و ترغيب آنان به توليد محصولات ، به چرخه صنعت و توليد كمك كنند .

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيمای مركز مازندران گفت: واحدهاي توليدي با شاخسهای بالا و معتبر در مازندران،درحال توليد هستند ولي بدرستي معرفي نشده اند و با كمك شركت شهركهاي صنعتي ميتوانيم ظرفيتها و توانمنديهاي بخش توليد را منعكس كنيم .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این نشست گفت: هدايت افكار عمومي بدست توليد و صنعت داخلي ميتواند زمينه را براي افزايش توليد ، از نظر كمي و كيفي و جذب و بكارگيري فراهم نمايد .

موسوي افزود: رسانه ملي ميتواند در ترويج و فرهنگ سازي استفاده از توليد داخلي و رشد و توسعه صنعت كمك نمايد .

وي تصریح كرد:هم اکنون هزار و551 واحد بهره بردار با حجم سرمايه گذاري 20 هزار و 248 ميليارد ريال و اشتغال 39 هزار و245 نفر در شهركها و نواحي صنعتي مازندران در حال فعاليت هستند .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تأكيد كرد:احياي واحدهاي راكد و غيرفعال در سطح مازندران ، يكي از اقدامات ارزشمند شركت در سالجاري بوده كه 28 واحد راكد و غيرفعال با اشتغال 557 نفر به چرخه توليد بازگشتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.