جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آل سعود در فاجعه منا همچون بمب اتم عمل و حریم الهی را ناامن کرد.

سردار سلامی: بی‌کفایتی و عدم بلوغ سیاسی آل سعود حرم الهی را ناامن کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت شکست حصر آبادان که در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آل سعود در فاجعه منا همچون بمب اتم عمل کرد و حریم امن الهی را به ناامنی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: بی‌کفایتی و عدم بلوغ نظام سیاسی مندرس آل سعود امن‎ترین سرزمین را به ناامن‌ترین سرزمین عالم تبدیل کرد و ملت سوریه که آزاد و رها بودند را آواره کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات ثامن‌الائمه و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل عنوان داشت: هر ملتی دارای عناصر هویت بخشی بوده و انقلاب اسلامی نقطه تغییر هویت ملت ایران بود و دفاع مقدس از وقایع بی‌نظیر تاریخ است.

وی گفـت: اینکه سپاه هشتم آمریکا از اشتودکار عمل می‌کند نشان دهنده ناتوانی اروپا در جنگ جهانی دوم است و اگر نیروهای آمریکایی در پایگاه ژاپن پیکره خود را به رخ می‌کشد و فلسطین سالیان سال است که آواره بوده ناشی از ضعف سران عربی در مقابل اسرائیل است.

جانشین فرمانده کل سپاه با برشمردن ویژگی‌های جمهوری اسلامی همچون قدرتمند بودن و اشغال ناپذیر بودن یادآور شد: ایران اسلامی در مقابل یک ائتلاف ایستادگی کرده و این نشان دهنده شکوه ملت ایران است.

سردار سلامی تأکید کرد: ایجاد تفرقه در راهبرد دشمن یکی از پیامدهای باشکوه دفاع مقدس بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات ثامن‌الائمه و ویژگی‌های آن خاطر نشان کرد: پس از حصر لیبرال‌ها از نظام تصمیم‌گیری جنگ صاحب راهبرد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار