در حالی که پیش بینی می‌شد روند رکود و ریزش در بازار سرمایه با شروع نیمه دوم سال جاری کاهش یابد ولی روند منفی در روزهای ابتدایی پاییز ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در حالی که پیش بینی می‌شد روند رکود و ریزش در بازار سرمایه با شروع نیمه دوم سال جاری کاهش یابد ولی روند منفی در روزهای ابتدایی پاییز ادامه داشته است.

در حالی که در روز گذشته و در 4 روز پاییز 155 واحد ریزش کرد و در ساعات اولیه معاملات امروز نیز این روند با کاهش یک واحدی همچنان ادامه دارد.

شاخص فرابورس نیز که در معاملات روز گذشته 4 واحد ریزش را تجربه کرده بود امروز تا 4 واحد دیگر نزول کرد و به کانال  674 واحدی سر خورد.

در ساعت ابتدایی معاملات امروز ارزش معاملات به حدود 833 میلیارد ریال رسیده است.

علاوه بر این کلیه شاخص‌ها در روند معاملات روز گذشته با سیر نزولی متوقف شده بودند، امروز شاخص کل، قیمت و بازار اول به روند صعودی ناچیزی بسنده کردند.

امروز نماد گروه فملی، وبهشهر، غبشهر، وبملت با رشد رو به رو شدند و نمادهای پر بیننده معاملات امروز نیز را گروه بانکی‌ها، خودوریی‌ها، و پالایشی‌ها تشکیل می‌دهند.

کارشناسان براین باورند تا زمانی که رکود حاکم بر شرایط اقتصادی بر طرف نشود بازار سرمایه نیز همچنان با این سیر و روند معاملاتی به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار