هوای تالار بورس در اولین روز پاییز بهاری شد و شاخص با ادامه روند مثبت خود از روز گذشته در ساعات اولیه معاملات امروز 141 واحد رشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هوای تالار بورس در اولین روز پاییز بهاری شد و شاخص با ادامه روند مثبت خود از روز گذشته در ساعات اولیه معاملات امروز 141 واحد رشد داشت.

همانطور که کارشناسان بازار پیش بینی می‌کردند روند مثبت بازار از نیمه دوم سال جاری شروع شود، این پیش‌بینی‌ها درست از کار درآمد و با شروع نیمه دوم سال شاهد رشد 100 تا 150 واحدی شاخص در دو روز اخیر هستیم.

با این وجود روزنه امیدی در دل سهامداران برای بهبود شرایط به وجود آمده ولی زمانی بادی انتظار بازگشت نقدینیگی و سهامداران را به بازار داشت که این روند متقفو نشود زیرا در 4 ماه اخیر بسیاری از سهامداران بازار سرمایه تا بیش از 50 در صد ارزش سهام خود را  از دست داده‌اند و در این شرایط سخت‌تر به بورس اعتماد می‌کنند و این روند با حمایت‌های مسولین بورس و دولت می‌تواند بی وقفه ادامه‌دار بوده و شرایط بازار را برای رشد فراهم کند.


بعلاوه در ساعات اولیه معاملات امروز شاخص بورس با  ادامه روند صعودی 128 واحدی خود از روز گذشته امروز با 141 واحد رشد به کار خود ادامه می‌دهد.

کلیه نمادهای معاملات امروز طبق روند روز گذشته با رشد روبه رو شدند و باز هم نماد بانک صادرات ایران پیشتاز معاملات بوده است.

بعلاوه شاخص فرابورس نیز در در روز گذشته 3 واحد رشد را تجربه کرده امروز در ساعات اولیه معاملات سیر صعودی 7 واحدی را در پیش گرفته و به ارتفاع 680 واحدی رسیده است.

گفتنی است برترین شاخص معاملات امروز ،مانند روز گذشته شاخص آزاد شناور بوده است و رشد 245 واحدی را تجربه کرده است.

با این وجود استنباط می‌شود روند رشد در بازار سرمایه ادامه داشته باشد و بتوانیم در انتظار روزهای بهتری در بازار سرمایه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار