محسن حاجی حسنی کارگر قاری 27 ساله که رتبه نخست سی و هفتمین مسابقات بین المللی قران در مالزی را کسب کرده بود، همراه با کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران عازم مکه شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تماسها برای پیگیری سلامت این عزیز مفقود شده را از دیروز آغاز کردیم، اما جز پیام "مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد"، صدایی از آن سوی خط شنیده نمی شد.

مصطفی حاجی حسنی کارگر، برادر محسن امروز صبح خبر درگذشت محسن را تایید کرد.

بی کفایتی آل سعود در مدیریت امور حج سبب شده است 133 نفر از هموطنان عزیزمان که 34 نفر آنان حاجیان خراسان رضوی هستند، در حادثه انسداد مسیرهای عبوری در منا جان خود را از دست بدهند.

بنا بر آخرین آمار ارائه شده بیشترین تعداد جانباختگان حادثه منا حاجیان ایرانی اند.

تقسیم کاروانهای کشورهای مختلف در ورودی های متعدد و ایجاد این حادثه دلخراش این فرضیه را به ذهن متبادر می کند که آل سعود از سر لجاجت با ایران به این اقدام وحشیانه دست زده تا از نفوذ ایران در منطقه انتقام بگیرد. کما اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در بیستم تیر امسال به همین مساله اشاره کردند و فرمودند: "حکومت سعودی از سر لجاجت با ایران، یمن را آماج حملات خود قرار داده است."

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
این فاجعه یک الان جنگ از طرف وهابی های بی دین علیه ایران اسلامی ما هستش این سعودی های شکم باره در خصوص انقلاب یمن با ایران اسلامی کینه شتری بستن. وبرایشان زن کودک وبی گناه فرقی نمی کند هدفشان این هست که کینه خودشان را عملی کنند
مرگ بر آل سعود.