طرح پیک فراغت میقات الرضا(ع) تابستان امسال اوقات فراغت 1400نفر را در شهرستان های خراسان رضوی پر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون فرهنگي آستان حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) از شركت بيش از هزار و400 نفر در طرح غني سازي اوقات فراغت ميقات الرضا، موسوم به «پيك فراغت» در سال جاري خبر داد.

حسن فروزان گفت: اين طرح با برگزاري كلاس هاي مختلف در حوزه‌ هاي علوم قرآني، معارف اسلامی، هنري، علمي و ورزشي در شهرستان های طبس، کاشمر، قاین، بشرویه و روستای محمدآباد طبس شروع به كار كرد.

وي غنی سازی اوقات فراغت، ترویج معارف قرآنی و اسلامی، افزایش معلومات دینی و شناسایی استعدادهای فراگیران را از مهم ترين اهداف برگزاري اين طرح عنوان كرد كه خوشبختانه در سال جاري با استقبال گسترده نوجوانان و رضايت والدين همراه بوده است.

معاون فرهنگي آستان حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان در سال جاري از كلاس هاي اوقات فراغت افزود: در سال گذشته نزدیک به هزار نفر در اين طرح شركت كردند كه اين رقم در سال جاري با افزايش40 درصدي مخاطبان همراه بوده است.

فروزان كلاس هاي روخواني، روان خواني، تجويد، صوت و لحن، حفظ، خانواده، سبک زندگی، مديحه سرایی، نقاشي، خوشنويسي، كامپيوتر، زبان انگليسي، شنا و فوتسال را از جمله برنامه های این طرح اعلام کرد و گفت: وسیله رفت و آمد رایگان، برنامه های فوق العاده از قبیل نمایش فیلم های تربیتی و آموزنده، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی و اردوهای سیاحتی تربیتی نیز در دستور کار بود.

وی با اشاره به اينكه كلاس هاي اوقات فراغت در ساير شهرها از سوي اين موسسه برگزار شد، افزود: از مجموع 1421 نفر فراگیر، 694 نفر در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، 458 نفر در زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر، 90 نفر در کتابخانه حضرت امام رضا(ع) قاین، 96 نفر در شهرستان بشرویه و 83 نفر در کتابخانه حضرت امام رضا(ع) محمدآباد طبس سازماندهی شدند که مجموعا در قالب 46 کلاس مشغول گذراندن اوقات فراغت خود در فصل تابستان بودند.

طرح غني سازي اوقات فراغت تابستان ميقات الرضا(ع) با جذب هزار و 421 نفر از كودكان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در قالب 46 كلاس از 6 تيرماه آغاز و 15 مرداد جاري به كار خود پايان داد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.