محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ناشنوایان گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد، حوزه ورزش است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدحسن ابوترابی‌فرد افزود: در حوزه مهم ورزش، جامعه معلولین و ناشنوان کشور جایگاه ممتازی دارند. همه ی دستگاه ها باید اهتمام ویژه ایی به این حوزه داشته باشند زیرا همه ناشنوایان کشور باید از فرصت‌های مناسبی برای فعالیت های وزرشی برخوردار باشند. خوشبختانه معلولین ما با زحمات و تمرین فراوان جایگاه خود را در ورزش جهان به دست آورده‌اند.

او با اشاره به مقام اولی تیم فوتسال ناشنوایان ایران در جهان گفت: به دلیل استعداد ویژه ای که به طور خاص جامعه ی جوانان ناشنوای کشور دارند ، در هر حوزه ورزشی که ورود پیدا کنند ، زمینه ی اهتزاز پرچم میهن اسلامی را در همه میادین به وجود می آورند.

ابوترابی فرد تلاش خانواده ی ورزش ناشنوایان در همه ی شاخه ها را ستود و گفت: کسب جایگاه دومی بسکتبال ناشنوایان آسیا گواهی دیگر بر وجود ظرفیت بالاو استعداد فراوان میان ورزشکاران ناشنوای کشور است.

او ادامه داد: حضور آقایان در12 رشته وبانوان در 5 رشته از مسابقات تایپه فرصت مناسبی در این حوزه برای نشان دادن توانایی‌های‌ ماست . من با تقدیر از زحمات فدراسیون و مسئولان امیدوارم در آینده بتوانیم حمایت شایسته‌ای از ناشنوایان داشته باشیم.

او درخاتمه علیمرادی را نیروی خدوم و انقلابی خواند و گفت: او در مدت مسئولیت خود در فدراسیون موجب تحولات شگرفی در ورزش ناشنوایان کشور شده است و انشاالله با نتیجه ایی نیک و شایسته از مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ناشنوایان باز خواهد گشت.

معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان نیز که در مراسم بدرقه کاروان اعزامی حضور داشت گفت: برگزیدن نام مبارک « ثامن الائمه » انتخابی شایسته و نیکوست.

گفتنی ست مراسم بدرقه تیم‌های ورزشی ناشنوایان ایران به پیکارهای آسیایی چین تایپه  امروز برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار