ابوترابی: با وجود رکورد زنی به تیم ملی دعوت نشدم/ غیاثی: رکورد ابوترابی در حد آسیا نبود

دونده دوی استقامت کشورمان نسبت به دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی اظهار ناراحتی کرد.

ابوترابی: با وجود رکورد زنی به تیم ملی دعوت نشدم/ غیاثی: رکورد ابوترابی در حد آسیا نبودمحمدرضا ابوترابی دونده دوی استقامت کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های رکورد گیری که در رشت برگزار شد توانستیم 3 ثانیه زیر رکورد قرار داده شده 14:20 بزنم که رکورد خوبی هم محسوب می شد که تحسین مهاجر شجاعی مدیر و غیاثی سرپرست تیم های ملی نسبت به رکوردم را همراه داشت از این رو فدراسیون درخواست اراده پاسپورتم را کرد.
 
وی در ادامه گفت: جلسه کمیته  فنی عصر شنبه برگزار شد و شب که لیست نفرات اعزامی را دیدم، اسم من در  آن جایی نداشت.
 
ابوترابی در خصوص پیگیری در این رابطه گفت: من با اعضای فدراسیون تماس گرفتم که هیچ کس جواب قانع کننده ای به من نداد چرا که نام من در لیست اصلی نیست به هر حال مسئولان اعلام کردند که در رقابت های بعدی جبران خواهند کرد!
 
دونده دوی استقامت کشورمان ادامه داد: در مسابقات آغاز فصل امسال در دو رشته سنگین 10 و 5 هزار متر شرکت کردم که در هر دو ماده دوم شدم، در صورتی که هیچ یک از رقیبانم در دو رشته شرکت نکرده بودند اما با این حال اختلاف چندانی در نتیجه با هم نداشتیم.
 
ابوترابی تصریح کرد: بعد از رقابت های آغاز فصل به اردوی تیم ملی دعوت شدم خود را برای رکوردگیری آماده کردم، من پس از پایان بازی های ساحلی با شرایط بسیار سخت و با هزینه شخصی تمرین کردم و به اوج آمادگی رسیدم.
 
وی در پایان کرد: برایم جای تعجب دارد که چرا مسئولان توجهی به من نمی کنند.
 
غیاثی: رکورد ابوترابی در حد آسیا نبود
 
 در همین خصوص گفت و گویی با تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سرپرست تیم های ملی داشتیم که سخنان قابل تاملی را بیان کردند: رکوردی که ابوترابی زد در حد آسیا نبود و صحبت‌هایی که وی در این رابطه  کرد حرف های خصوصیشان بوده است، باید بگویم که نام این دونده در لیست اولیه لی که ما برای مسابقات دادم نبود.
 
غیاثی گفت: ما به ابوترابی توضیحات لازم را دادیم و ذکر کردیم که لیست دست فدراسیون آسیایی است که 3 ماه پیش ارسال شده است.
 
وی اظهار داشت: ما نیز دوست داشتیم که ابوترابی در این رقابت ها شرکت کند، انشاءا... که وی بتواند به مسابقات بعدی راه یابد.
 
سرپرست تیم های ملی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم برای نفرات اصلی اعزامی به مسابقات دلگرمی خوبی ابغا و  آنها نتایج خوبی را کسب کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رکورد ، استقامت ، تحسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار