ساری/

13 نفر امسال بر اثر حریق و حوادث در ساری جان باختند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: متاسفانه بر اثر حريق و حوادث رويداده در سه ماهه اول امسال 100 نفر مصدوم و 13 نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسن سیدی در گفتگو با خبرنگاران، آتش نشاني در سه ماهه اول سال ، 651 عمليات اطفاي حريق و امداد ونجات انجام داده است كه 305 مورد آن اطفاي حريق و 346 مورد ديگر عمليات امداد ونجات بوده است.

وی يادآور شد: آتش نشاني ساري در سه ماه اول سال 1393، بيش از 145 عمليات به خارج از شهر داشته است كه طي آن 470 مامور آتش نشان جهت انجام عمليات امداد ونجات به محل حادثه اعزام شده است.

سیدی گفت: با توجه به اهميت آموزش در افزايش كيفيت ماموريتها و نيز كاهش خطاها و كاستي ها سازمان آتش نشاني شهرداري ساري طي سه ماه نخست سال جاري پنج هرار و 542 نفر ساعت را به آموزش درون و برون سازماني اختصاص داد .

وی عنوان کرد: طي مدت مورد نظر اين سازمان با علم به اثرگذار بودن سلامت و تندرستي نيروهاي خود علاوه بر تست ورزش كليه كاركنان آتش نشاني اجراي تمرينات هفتگي ورزشي ،برگزاري همايش دوي استقامت براي شركت در كليه مسابقات و فعاليت هاي ورزشي هم اقدام به برنامه ريزي كرده است .

سیدی گفت: اين سازمان در كنار فعاليت ها و ماموريتهاي مورد اشاره در پيوند با خدمات ايمني از 536 واحد مسكوني و 30 واحد تجاري بازديد به عمل آورد اين در حاليست كه در 43 مورد به بررسي علت حريق و ارائه گزارش كارشناسي آن اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: همچون اعزام خودروي آتش نشاني جهت امداد رساني مناطق سيل زده در بهشهر به مدت دو روز را مورد توجه قرار داد و افزود : شستشوي كانال روستاي هولا به درخواست بخشدار ساري، آبدهي به روستاي مرمت ؛ حضور در مانور شركت نفت ؛ اعزام خودرو آتش نشاني جهت تامين ايمني در دانشگاه پيامبر اعظم از آن جمله است./ز

برچسب ها: امسال ، حوادث ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.