مربی تیم بسکتبال آرارات دلایل شکست‌های پیاپی این تیم را جوانگرایی آراراتی‌ها می‌داند.

نارینه اردشنیان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از آنجا که بازیکنان مطرح آرارات امسال یا از این تیم جدا شده‌اند یا به دلیل مصدومیت قارد به همراهی ما نیستند، باشگاه آرارات تصمیم گرفت از بازیکنان جوان و نوجوانش در سوپرلیگ بانوان استفاده کند. 

وی ادامه داد: بازیکنان امسال آرارات متولدان دهه‌ 70 تا 80 هستند و برای نمونه بازیکنی برای ما بازی می‌کند که تنها 14 سال دارد. نیمی از بازیکنان امسال آرارات، نیمکت‌نشینان فصل گذشته ما بودند و نیم دیگر هم از جوانان و نوجوانان به ترکیب تیم بزرگسالان راه یافته‌اند. با وجود این تیم جوانان آرارات، تا کنون بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشته و من که از سه بازی گذشته با وجود شکست بچه‌ها، خیلی لذت بردم. 

اردشنیان درباره دوری یک‌ساله‌اش از بسکتبال اظهار کرد: زمانی که با تیم ملی در ارمنستان حضور داشتم، فشاری جزئی به رباط صلیبی‌ام وارد شد اما در تورنمت ترکیه و در یکی از بازی‌ها، بازیکن حریف روی زانوی من خراب شد. در آن دیدار به بازی ادامه دادم اما وقتی به ایران برگشتم و با مراجعه به دکتر متوجه شدم، رباط صلیبی‌ام در آستانه پارگی است. به همین دلیل ریسک نکردم و تصمیم به دوری یک‌ساله از بسکتبال گرفتم. 

فوروارد قدرتی ملی‌پوش آرارات درپاسخ به اینکه در این مدت چه کاری خواهید کرد؟ توضیح داد: امسال با صلاحدید باشگاه در کادر فنی حضور دارم و مربی آرارات به حساب می‌آیم. این اتفاق خوبی است و برخی بازیکانان این فصل  تیم در گذشته شاگردم بوده‌اند. 
وی درباره شرایط آرارات در ادامه مسابقات سوپرلیگ بانوان گفت: آرارات همیشه تیمی مطرح در بسکتبال بانوان بوده و اقدام امسال باشگاه هم برای آینده‌سازی، قابل تقدیر است. امیدوارم همین جوانان و نوجوانان به مهره‌های بزرگی برای بسکتبال ایران تبدیل شوند و خیلی زود آرارات قدرتمند 
را بازهم در بسکتبال بانوان ببینیم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار