معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعزام 300 كارشناس آموزش همگانی پليس به مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان؛ سرهنگ" جهانگير كريمي" با بيان اين مطلب اظهار داشت:يكي از همكاري هاي بين پليس و آموزش و پرورش كه بسيار نيز مورد استقبال قرار گرفته و همه ساله با آغاز سال تحصيلي اجرا مي شود حضور كارشناسان انتظامي پليس در سطح مدارس است.

وي با بيان اينكه امسال 300 كارشناس انتظامي در حوزه هاي مختلف در سطح مدارس حضور پيدا مي كنند اظهار داشت: اين كارشناسان دانش آموزان را با انضباط ترافيكي، آسيب هاي اجتماعي، آسيب هاي فضاي مجازي و جرايم و خطراتي كه آنها را تهديد مي كند آشنا كرده و آموزش هاي لازم را به آنان مي دهند.

اين مقام مسئول مشاوره را يكي مراكز بسيار مهم و حساس در مدارس عنوان كرد و اظهار داشت: يكي ديگر از همكاري هاي پليس و آموزش و پرورش تعامل در زمينه مشاوره است و مركز مشاوره آرامش پليس آمادگي دارد تا به دانش آموزان، اولياي فرزندان و مربيان مدارس مشاوره لازم را در حوزه هاي انتظامي، خانواده و آسيب ها و جرايم ارائه كند.

سرهنگ كريمي همچنين از اجراي طرح مشاوره فعال در مدارس خبر داد و گفت: كارشناس مشاوره پليس در اين طرح با حضور در مدارس به ارائه مشاوره براي دانش آموزان پرداخته و به مشكلات و مسايل و آسيب هايي كه براي آنها رخ داده باشد رسيدگي مي كنند.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: اعزام ، پلیس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.