عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: فاجعه سرزمین منا باید به زبان‌های مختلف و در قالب کتاب، سریال به گوش جهانیان برسد که آل سعود به تبعیت از صهیونیست کشتار حجاج را رقم زد.

شاکری: آل سعود بر خط صهیونیست حرکت می‌کندمجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در گفت‌وگو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فاجعه چند روز اخیر در سرزمین منا اظهار کرد: آل سعود بنا دارد تا در خط رژیم صهیونیستی حرکت کند و این مسئله از جنگ افروزهایی که در کشور یمن ایجاد کرده کاملاً واضح و روشن است.


وی افزود: هماهنگی‌های آل سعود با رژیم صهیونیستی با توجه به اتفاق چند روز اخیر بر جهانیان آشکار شده است، به خصوص که بن‌سلمان اعلام کرده اجدادمان یهودی هستند.


عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با ابراز تأسف از کشته و مجروح شدن حجاج بیان کرد: هنوز ابهام سقوط جرثقیل بیت‌الله الحرام مشخص نشده بود که فاجعه سرزمین منا اتفاق افتاد و 2 مسیر حجاج را برای عبور محمد بن‌سلمان بستند و تراکم جمعیت موجب وقوع این حادثه شد.


عضو پارلمان شهری با تأکید بر اهمیت حج اضافه کرد: حج از واجبات دینی است و باید شرایط به گونه‌ای مهیا باشد که حجاج بدون دغدغه از این سفر الهی استفاده کنند.


وی با بیان این که باید این فاجعه پیگیری شود، تصریح کرد: این اتفاق در سرزمینی به وقوع پیوسته است که حق کشتن پشه را نیز ندارند، اما جمعیتی از حجاج کشته شده‌اند که باید مورد پیگیری قرار بگیرد.


شاکری تأکید کرد: افکار عمومی باید به دور از ملاحظات سیاسی علیه این حرکت بسیج شوند و عمق این جنایت به زبان‌های مختلف و در قالب کتاب و سریال به گوش جهانیان برسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار