سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان پیش از کنفرانس مطبوعاتی در مجموعه پرواز حضور یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان, تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای رویارویی با تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر, عصر امروز آخرین تمرین خود را انجام خواهند داد. همچنین تیم فوتبال نفت تهران که روز گذشته وارد اصفهان شده بود تمرین پیش از بازی خود را در این شهر پیگیری خواهد کرد. 

گل محمدی تماشاگر ویژه تنیس مسترز
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از حضور در نشست خبری به محل زمین تنیس مجموعه پرواز رفت و از نزدیک دیدار نهایی مسابقات مسترز اصفهان را دیدن کرد. 
در فینال مسترز اصفهان شاهین خالدان با برتری بر معین محمدی به جایزه 9میلیون تومانی این تورنمت دست یافت. 

سبز پوشان با اسپانسر جدید
شاگردان یحیی گل محمدی در حالی فردا به مصاف شاگردان علی منصوریان خواهند رفت که تبلیغ پیراهن این تیم اصفهانی تغییر کرده است. 
سبزپوشان با تبلیغ ریل ملی ذوب آهن در این رقابت شرکت خواهد کرد. 

 ذوبی ها در انتظار مهرداد
تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف تیم فوتبال نفت تهران خواهد رفت که مهرداد قنبری را در این بازی به همراه نخواهد داشت. 
بازیکنان و کادر فنی این تیم با ابراز ناراحتی از این موضوع با تغییر عکس اینستاگرام خود با این بازیکن ابراز همدردی کردند .
یحیی گل محمدی در کنفرانس پیش از بازی با ناراحتی از مصدومیت مهرداد قنبری درمورد این بازی بیان کرد:تیم نفت بسیار خوب بازی می کند و نباید اکنون در این جایگاه باشد. فردا بازی سختی را مقابل این تیم با انگیزه خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم. 

یاد آور می شود تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار